descubre-los-beneficios-de-la-compra-programatica-en-las-empresas

Armairu bat daukat nire etxearen sarreran berokietarako. Barra bakarrik zeukan eta azpian ezer ez. Gauzak hor uzten genituen, baina, egia…

Zergatik? Zerikusirik izango al du balio-proposamenarekin? Etxetik gertu ogia erosteko leku batzuk ditut. Bat kate ezagun bateko supermerkatu bat da.…

Eraldatu zure negozioa AArekin

Ekitaldi hau aukera bikaina izan zen ezagutzak partekatzeko eta adimen artifizialak gure saltokiak nola eralda ditzakeen aztertzeko. Webinarraren funtsezko puntuak…

TEAMFEELING, errendimendu handiko taldeak sortzeko eta mantentzeko artea

Inoiz galdetu al diozu zeure buruari zergatik sentitzen dugun oraindik zerbait falta zaigula, nahiz eta taldean lan egiteko prozesuak, gakoak…

Lidergoaren paradigma berri baten beharra

Itxi al daiteke arrakala hori? Erantzuna baiezko biribila da. Ikus dezagun nola. Ez dugu ezer berririk esaten gizarte gisa jasaten…

Zentzumenen komunikazioa

Desberdintasuna xehetasunetan datza: tokiko merkataritzan, arreta pertsonalizatua, zerbitzu adeitsua, produktuaren ezagutza, lekuaren antolaketa, mostradorearen atzeko irribarrea eta dekorazioko edo erakusleihoko…

Usaimen-marketina, hitz egiten digun isiltasuna

Gero eta gehiago, saltokiek eta markek kontsumitzailearengana iristeko eta haiek erakartzeko modua bilatzen dute, eta usaimenak bizipenak, sentsazioak eta oroitzapenak…

Balio-proposamena eta desberdintzea: funtsezko bi kontzeptu retailean

Merkataritzaren sektorean, negozio txikiak sarritan merkatuan dauden aukera ugarien artean nabarmentzeko borrokatzen dira. Lehia gero eta handiagoa da mundu globalizatu…

10 marketin aholku saltoki txikientzat

1. Ezagutu zure entzuleak: Zure publiko objektiboa ulertzea funtsezkoa da marketin-estrategia eraginkorrak sortzeko. Ikertu haien beharrak, lehentasunak eta erosketa-portaerak zure…

Saldu dirua irabariz: saldutakoaren kontrola

BATEZ BESTEKO TIKETA, TIKET KOPURUA, TIKETEN ORDUTEGIA ETA FAKTURAZIO MUGA ERDIKO TIKETA Bezero bakoitzak negozio batean egiten duen kontsumoaren batez…

Jokabide-ekonomiaren 7 aplikazio erosketa-esperientzian

Keinu soil batek edo mezu labur batek salmentak % 20raino bultza ditzakeen mundu batean, Jokabide Ekonomiak bere inpaktua egiaztatzen du.…

Musikak saltokian duen garrantzia

Ingurumen-musika marketin-tresna indartsu gisa finkatu da, bezeroen sedukzioan berebiziko garrantzia izanik, batez ere retailaren sektorean. Arlo honetan, musikak transmititu nahi…

Hautatu zure negoziorako tresna digital aproposak

Zure negoziorako online komunikazio-tresna egokiak aukeratzea erronka bat izan daiteke, aukera zabala baitago. Artikulu honetan, zazpi aholku nagusiren bidez ematen…

Saldu dirua irabaziz: prezioak-marjina-kostua

PRODUKTU EDO ZERBITZU BATI PREZIO BAT EZARTZEA: FUNTSEZKO FAKTOREAK Finantza-ikuspegitik, hainbat elementuk eragin zuzena dute produktu edo zerbitzuetarako prezioak finkatzean.…

Portaeraren Ekonomia Retailean: Merkataritza Txikiaren Arrakasta

Joera eta Heuristikak Portaera-Ekonomian: Ondorioak Retailean Jokabide-ekonomiaren eremuan, alborapenek eta heuristikek funtsezko zeregina dute, erosketa-erabakietan eragiten baitute. Alborapenak, giza pentsamenduaren…

Erosketa-esperientzia abantaila bereizgarri gisa

Gaur egun, aukera gastronomiko ugari eskuratzea edo automobil bat erostea etxeko erosotasunetik klik egitea bezain erraza da. Jatetxeak, frankiziak eta…

Prestatu komunikazio digitaleko estrategia arrakastatsua zure negoziorako

La comunicación efectiva es fundamental en cualquier negocio, ya que determina si la audiencia conoce tus productos, servicios y novedades.…

Zure negozioak badu balio-proposamen argirik?

La estrategia de diferenciación en el mercado no se basa exclusivamente en el precio, sino en el valor que proporcionamos…

Predis.ai zure marketin estrategia hobetzen sare sozialetan

Predis.ai, sare sozialetako marketin-plataforma aurreratua, adimen artifizialak bultzatua, zure presentzia digitala eraginkortasunez optimizatzeko irtenbide integral egokiena da. Zure marketin-estrategiaren funtsezko…

Fatxadaren diseinuak zure salmentak handitu ditzake? Kasua: izozki-dendak

Zure negozioaren fatxadan enfasia jartzeak funtsezko lehentasuna izan beharko luke. Publikoaren lehen inpresioa sartzea erabaki aurretik sortzen da, eta funtsezko…

Zein da nire negozioaren publiko objektiboa?

Ez pertsona guztiak ez bezero guztiak ez gara berdinak. Baieztapen begi-bistako horrek gure bezero objektiboen profilak identifikatzera behartzen gaitu saltoki…

Snapseed, zure argazkiekin lagunduko dizun doako tresna

Ekintzaileekin eta enpresa txiki eta ertainekin hitz egiten dudan bakoitzean, negozioaz erabat arduratu behar dute, fakturaziotik hasi eta marketineraino, arazo…

Metricool + IA: Zure social Media Manager eta copy-a elkartutak sareak menderatzeko

Negozio bat duzu eta zure marketin-estrategia hobetu nahi duzu sare sozialetan? Kosta egiten zaizu denbora aurkitzea kalitatezko edukia sortzeko edo…

WORK CAFÉ BIZKAIA 2023

2023ko abenduaren 12an, Bilboko Ganberan, Retail Euskal Eskolak antolatutako Work Kafea ospatu zen. Ekitaldi honetan, hainbat merkatarik aholkularitza-enpresa batekin lankidetzan…

Salmenta Aretoa; aldaketa txikiak, emaitza handiak 

Zure bezeroek ez zaituzte existitzen den guztiarekin alderatzen; ezagutzen dutenarekin alderatzen zaituzte.  Saltokia agertoki ezin hobea da bezeroak eskaintzen diozun…

WORK CAFÉ ARABA 2023

2023ko azaroaren 30ean Arabako Ganberan Retail Euskal Eskolako Work Kafea ospatu genuen. Bertan merkatari talde batek eta saltoki espezializatu batek…

WORK CAFÉ GIPUZKOA 2023

2023ko azaroaren 28an, Retail Euskal Eskolako Work Kafea ospatu genuen Gipuzkoako Bazkundean. Bertan, Eskolako Aholkularitzan parte hartu zuten merkatari talde…

Zerbitzuen diseinua: nola diseinatu eta abiarazi balio erantsiko zerbitzuak

Aurreko artikuluan (Zerbitizazioa: zer den eta zer abantaila dituen tokiko merkataritzarentzat) zerbitizazioa definitzen genuen, eta esaten genuen zerbitzuek abantaila handiak…

Norbait kontratatu dezaket nire negozioan? 

Askotan negozioaren kudeatzaileek galdera bat egiten diote beren buruari: Egin al dezaket gastu hori edo beste bat, batez ere langile…

Zure produktuak eta zerbitzuak saltzeko behar dituzun 5 argazki mota

Argazkia aurkezpen-gutuna da, eta bezero batek Interneten aurkitzen zaituztenean zuri edo zure negozioari buruz duen lehen inpresioa. Produktua edo zerbitzua…

Zerbitizazioa: zer den eta zer abantaila dituen tokiko merkataritzarentzat

Hobe da, ezer baino lehen, argi uztea zerbitizazioa tradizionalki produktu ukigarrien salmentan oinarritutako negozio-ereduen eraldaketa dela, zerbitzuak ematean oinarritutako ikuspegi…

7 aholku bezeroak fidelizatzeko eta harreman iraunkorrak sortzeko

Zure bezeroak fidelizatu nahi badituzu, kontuan hartu aholku praktiko horiek eta ikusi nola zure salmentek onura ateratzen duten epe laburrean.…

Lanbide ona nahikoa da?

Duela pare bat urte, eskola baten ondoren, bertaratuetako bat etorri zen eta esan zidan: nik Michelin izarra zuen jatetxe bat…

Zergatik denda batzuk zailtasunak izaten ari dira beste batzuk hazten ari diren bitartean?

Jarraian, denda baten hazkundean edo geldialdian eragina izan dezaketen elementu erabakigarri batzuk. Denda bateko jarduera, beste edozein negoziokoa bezala, hainbat…

Zer istorio kontatzen du zure negozioak?

Merkataritza lehia basatiaren aurrean dago, bai formatu fisikoan, bai online; merkataritza-estrategia osoa birplanteatzea beste erremediorik ez dago. Duela urte batzuk,…

Pocket, eduki guztia zure poltsikoan

Pocket programa bat da, Interneten nabigatzean aurkitzen dugun edukia hautatu eta gorde ahal izateko balio duena, gero irakurri edo berrikusteko.…

ZURE ENPRESAN CHATGPT ERABILTZEKO MODU PRAKTIKOAK

Dagoeneko, adimen artifiziala gure negozioetan eta saltokietan lan egiteko modua eraldatzen ari da. Azkar ospea lortzen ari den tresna bat…

Bilgarri komertzialak, marketin-estrategia bihurtutako milaka urteko artea

Bilgarri komertzial sortzaileak, antzinatetik datorren praktika, gaur egun merkataritza baten egungo marketin-estrategien parte bihurtu dena. Paketatzeak produktu bat eta bestea…

Nola biziraun Amazonen garaian?

Txikizkako merkataritzarako ekaitz perfektua dei dakiokeenaren aurrean gaude. Ingurune etsaia, salmenta-plataforma handiak buru dituena, eta, ondoren, lehia globala eta produktuen…

Paketeria komertzial sortzaile eta iraunkorra posible da

Bilgarri iraunkorrak ohiko bilgarrien alternatiba ekologikoa dira, plastikoa, poliesterra, etab. Material horiek deskonposatzeko denbora behar dute, eta kaltegarriak dira ingurumenerako.…

ERAKUSLEIHOA; LEHEN INPAKTU BISUALA 

“Merkataritzak bizia ematen die herri eta hiriei. Gure negozioen erakusleihoek eta fatxadek oinezkoen arreta erakarriko duen zokalo komertzial erakargarria osatu…

VISUAL MERCHANDISING

“Kalean barrena noa eta erakusleiho batek nire arreta erakartzen du, ikusten dudana gustatzen zait eta dendan sartzen naiz, usain ona…

MERKATARITZAREN AHOTSA – GABONAK GURE SALTOKIETAN

Ondo dakigunez, gabonak oso une garrantzitsuak dira gure negozioan, gure hirietako kaleetan gehien mugitzen den garaietako bat, eta, zalantzarik gabe,…

Work Café Araba

HELBURUAK Jarduera-sektore ezberdinetako saltokien arteko networking formatu honi esker ezagutza, esperientziak eta jardunbide egokiak partekatu ahal izango dira, bai eta…

Work Café Gipuzkoa

HELBURUAK 2022ko abenduaren 1ean Retail Euskal Eskolaren lehenengo Work Café egin genuen Gipuzkoako Bazkundean, eta Gipuzkoako merkatari talde txiki batekin…

Work Café Bizkaia

Helburuak Jarduera-sektore ezberdinetako saltokien arteko networking formatu honi esker ezagutza, esperientziak eta jardunbide egokiak partekatu ahal izango dira, bai eta…

Metricool: aztertu zure online erakusleihoa kanpoko tresnekin

Metricool? Tresna hau ez zaizu ezaguna egiten? Zer den eta erabiltzean zer abantaila eman diezazkizukeen sakon ezagutzeko unea da! Marketin…

NEURTU 7 ADIERAZLE HAUEKIN ZURE INSTAGRAM KONTUA

Instagramek erabiltzaile ugari irabazi ditu azken urteotan. Enpresa guztiek nahi dute bertan egon eta jarraitzaile komunitate bat sortu, beren zerbitzu…

Webgunea, online denda, sare sozialak, e-maila, txatak… Zer funtzio du kanal bakoitzak eta nola baliatu kanal horietaz ahalik eta gehien?

Tresna hauek askoz hobeto funtzionatzen dute, bakoitza bere aldetik erabili beharrean, elkarrekin erabiltzen badira eta bata bestearengan oinarritzen badira helburu…

Nire produktuak on-line saldu nahi nituzke. Zer aukera ditut?

Online saldu nahi badugu, garrantzitsua da ulertzea gure erakusleiho digitala edukitzeagatik ez zaizkigula hasiko etengabe eskaerak etorriko. Ilusio horretatik soilik…

Zer behar dut nire negozioa kudeatzeko?

Negozio askok, gehienek ez esatearren, kutxa erregistratzaile bat eta kontuen ogasunaren aurrean aurkeztuko dien kudeatzaile bat izatearekin konformatzen dute beren…

Un truco para enviar un WhatsApp sin agregar a contactos

WhatsApp bat kontaktuak gehitu gabe bidaltzeko trikimailua

WhatsApp mezularitza-aplikazioaren bidez beste pertsona bati mezu bat bidali nahi diogunean, aldez aurretik zure telefono-zenbakia gehitu behar diogu gure kontaktu-agendari.…

El poder de las etiquetas de WhatsApp Business

WhatsApp Businessen etiketen boterea

WhatsApparen erabilera hedatua eta erabiltzeko erraztasuna direla eta, mezu ugari trukatzen ditugu, eta zaila da ordena mantentzea eta erantzunak kudeatzea.…

La importancia de aplicar bien el logotipo

Logotipoa ondo aplikatzearen garrantzia

Retailen ohikoa da gaizki aplikatutako logoa aurkitzea. Akats hori hasieratik egin daiteke, edo markaren rebranding edo restyling bat egitean. Marka…

Erakusleihoa. Funtzioak eta helburuak Retail aldakor batean

Jakingo bagenu apalategiko produktu batek eguneko kostu bat dakarrela, metatuz doana eta, azkenean, marjina posiblea jaten duena, premiazko neurriak hartuko…

¿Qué puedo hacer para ayudar?

Nola lagundu dezaket?

En estos tiempos en que las series nos dan ese rato de relax después de las jornadas estresantes, me ha parecido muy inspiradora esta…