Metricool? Tresna hau ez zaizu ezaguna egiten? Zer den eta erabiltzean zer abantaila eman diezazkizukeen sakon ezagutzeko unea da! Marketin digitaleko ia agentzia guztiek tresna hau erabiltzen dute beren bezeroen eduki digital guztiaren arrakasta aztertzeko, kudeatzeko eta neurtzeko. Hala ere, tresna hori ez dago soilik agentzietara bideratuta, oso tresna gomendagarria da beren sareak modu errazagoan planifikatu eta kudeatu nahi dituzten ETEentzat. Metricool sare sozialak eta webgunea kudeatzeko eta aztertzeko ezagutzen dudan tresnarik onena da!
Tresna bakar batean aztertu ahal izango duzu zure webgunea, bloga, sare sozialak, publizitate-kanpainak eta abar. Gainera, metrika ospetsuak aztertu eta zure edukia sare sozialetan planifikatu ahal izango duzu. Metricoolek zure sare sozialei ahalik eta etekin handiena ateratzeko eta zure negozioak behar duen bultzada emateko aukera emango dizu! Zure online marketineko estrategia funtzionatzen ari ez bada, ziurrenik zure argitalpenen eragina aztertzeko tresna egokiak erabiltzen ari ez zarelako izango da.
Azpimarratzekoa da tresna hau erabiltzea eta altan ematea oso erraza dela. Dagoeneko ez duzu zure datuekin inprimaki amaigaberik bete beharko, 2 urrats errazekin alta eman ahal izango duzu. Nola? Lehenik Metricool.com webgunean sartu eta erregistratu beharko duzu. Behin barruan, konektatu zure sare sozialak eta webgunea. Urrats horiek arrakastaz egin ondoren, zure eduki osoa aztertzen eta planifikatzen has zaitezke.
Zer metrika aztertu ahal izango dituzu sare sozial bakoitzean Metricoolen?
Dakizunez, sare sozialetan zure online estrategia aztertzea funtsezkoa da estrategia birbideratzeen eta bideratzen jakiteko, zure helburuak lortzeko, eta zure markan benetan interesa duten erabiltzaileak bakarrik eragiteko.
Metricoolekin jarraituz, tresna honekin sare sozialetan zure argitalpenak planifikatzen dituzun bezala, emaitzak ere modu desberdinean neur ditzakegu.
Zure Twitter kontua Metricoolekin lotzen baduzu, zure jarraitzaileen hazkundea edo tweet, retweet eta aipamen kopurua aztertu ahal izango dituzu. Tresna honek eskaintzen duen abantaila handienetako bat da Twitterren hariak programatzeko aukera ematen dizula. Orain arte, post bat argitaratu behar zen zuzenean argitalpenei haria gehitzeko, baina… Amaitu da! Orain programatu eta ahaztu ahal izango duzu!
Has zaitez neurtzen zure orrialdeak jasotzen dituen “me gusta” eta horien hazkundeak nola eboluzionatu duen denbora batez. Inpresioak, irismena, iruzkinak eta argitalpen bat zenbat aldiz partekatu den uneoro ezagutzeko aukera ematen dizu. Facebook bigarren maila batera pasatu bada ere, garrantzitsua da lortzen ditugun emaitzak neurtzen jarraitzea. Enpresa bakoitzak bere nitxo propioa eta bere helburuekin bat datorren sare soziala ditu.
Ezin dugu ahaztu gaur egun gehien erabiltzen den sare soziala! Metricoolekin zure argitalpenek sortzen duten engagment-a, irismena eta jarraitzaile kopurua ikusi ahal izango dituzu, besteak beste. Zure edukia planifikatu eta argitaratzeko aukera emateaz gain, Instagrameko feed-a aurreikusteko aukera ere emango dizu zure edukia programatzen duzunean, zure feed-a argitaratu aurretik nola geratuko den ikusteko. Irudiak aldatu ahal izango dituzu nola geratzen den gustatzen ez bazaitu.
Gainera, 3 sare sozial horietatik, Metricoolen beste plataforma batzuk konektatu ahal izango dituzu, hala nola: LinkedIn, Pinterest, TikTok, YouTube, Google My Business eta zure kanpainak aztertu Instagramen eta Facebook Adsen. Ikus dezakezunez, guztia izango duzu tresna berean, ez bakarrik zure argitalpen organikoak, baita zure kanpainen errendimendua ere Facebook Ads, TikTok Ads eta Google Ads.
Aztertu zure webgunea edo bloga Metricoolekin
Zure bloga edo webgunea Metricoolekin konektatuta, zure webgunean zer gertatzen ari den ikusi eta aztertu ahal izango duzu. Zure analitika guztia zuk aukeratutako denbora-tartean ikusteko aukera emango dizu. Analytics-en gertatzen den bezala, bisita-kopurua, nondik irakurtzen zaituzten eta trafikoa nondik iristen zaizun ikus dezakezu. Metrika horiek funtsezkoak dira zure SEO estrategia edo zure blogean argitaratzen duzun edukia arrakasta izaten ari den eta zure helburu definituetara egokitzen den egiaztatzeko.
Beste atal interesgarri bat “Denbora Erreala” atala da. Bertan, une honetan zure webgunean gertatzen ari dena aztertu ahal izango duzu: zure webgunea bistaratzen ari diren pertsonen kopurua, zein herrialdetatik egiten ari diren, zein gailutatik edo zein orritan nabigatzen ari diren.
Publizitate-kanpainen kudeaketa: Facebook Ads eta Google Ads
Metricoolen bidez, gure publizitate-kanpainen funtzionamenduari buruzko ikuspegi orokorra izan dezakegu. Grafiko soil batean, honako hauek ikus ditzakegu: iragarkien inpresioak, irismena, egindako inbertsioa, bihurketak, webgunera egindako bisitak, estekan klik egitea, etab. Hori kanpaina-mailan ikus dezakezu, eta, gehiago sakondu nahi baduzu, errendimendua ikus dezakezu iragarkien multzoaren mailan, baita iragarki bakoitzaren mailan ere.
Metricool mundu zabala da, Google My Business fitxen planifikazioa eta analisia bezala ezagutzen ez ditugun aukera asko daude. ETE bat bazara, tresna hau zuretzat egina dago. Ezinbestekoa da tamaina horretako tresna bat izatea, arrakasta lortu nahi baduzu. Analitiken garrantzia definitzen duen esaldi bat: “Neurtzen ez dena, ez da existitzen.” Zure arrakasta egiten duzun analisiaren araberakoa izango da.