• ¿Qué puedo hacer para ayudar?

    Nola lagundu dezaket?

    En estos tiempos en que las series nos dan ese rato de relax después de las jornadas estresantes, me ha parecido muy inspiradora esta…

  • Nola aztertu zure merkataritza elektronikoaren datuak Google Analytics-en bidez

    Webinar_2020/07/29 Ainhoa Dendarieta (Ecommerce eta Marketin digitaleko aholkularia): Gure erabiltzaileek nola nabigatzen duten eta gure ecommerce-aren trafikoa hobea izan dadin…

  • Zure ecommercearen logistikako funtsezko puntuak

    Webinar_2020/09/09  Ainhoa Dendarieta (Ecommerce eta Marketin digitaleko aholkularia): Logistikaren funtsezko faktoreak ikusiko ditugu, bezeroa pozik egon dadin bere erosketa- eta…

  • Ezin duzu saldu zure online dendan? 15 aholku bihurketa hobetzeko

    Webinar_2020/07/22 Ainhoa Dendarieta (Ecommerce eta Marketin digitaleko aholkularia): Kalitatezko trafikoa nola erakarri, erabiltzailearen erosketa-esperientzia hobetu, erosketa-oztopoak ezabatu, bertan behera utzitako…

  • Atera etekina zure Marketin Digitaleko Planari

    Webinar_2020/09/16 Pablo Jiménez (Marketin digitaleko aholkularia – Google Ads Partner): Interneten zure presentzia hasi edo hobetu nahi duzu? Zure ekintza…

  • Optimizatu zure ecommercearen bezeroarekiko arreta

    Webinar_2020/09/23 Virginia Aguirre (Erabiltzailearen esperientzian (UX) aholkularia): Merkataritza elektronikoan bezeroari ematen zaion arreta erosketa-prozesuan erabiltzaileari laguntzean oinarritzen da, dela telefonoz,…

  • SEO posizionamendua hobetzeko 20 gomendio

    Webinar_2020/10/07 Mónica Carratalá (SEO aholkularia): Ikas ezazu zure webgunea doako tresnekin ikuskatzen eta, hitzaldi honetan proposatzen dizkizugun 20 pausoei jarraituz,…

  • Hootsuite: Kudeatu modu bateratuan zure sare sozialak

    Webinar_2020/10/14 Dani Arrilucea (Profesional independentea, Teknologia Berrietako teknikaria eta prestatzailea): Hootsuite enpresaren sare sozialen kudeaketa tresna bakar batetik zentralizatzea ahalbidetzen…

  • Inbound Marketina edo erakarpen-marketina

    Webinar_2020/09/30 Marta Iraola (Marketin Digitala): Erosteko erabakiaren prozesua ez da aldatu, baina ohiturak bai eta errotik. Hala ere, bezeroarengandik urruntzen…

  • Online denda, Marketplace-ak, Sare Sozialak, zein dira zuretzat kanal onenak?

    Webinar_2020/07/15  Ainhoa Dendarieta (Ecommerce eta Marketin digitaleko aholkularia): Online saltzen hastea erabaki baduzu, zure negozioaren fokuaren, xede-publikoaren eta aurre egiteko…

  • Zure online dendarako produktu fitxa ezin hobea

    Webinar_2020/07/08 Virginia Aguirre (Erabiltzailearen esperientzian (UX) aholkularia): Produktuaren orria edozein online dendarako orri garrantzitsuenetako bat da; izan ere, orri horretan…

  • WhatsApp Business, promozioak egiteko eta bezeroarentzako arreta lantzeko

    Webinar_2020/07/02 Dani Arrilucea (Profesional independentea, Teknologia Berrietako teknikaria eta prestatzailea): WhatsApp Businessen bidez erraz komunika zaitez zure bezeroekin, salmenta-prozesuan arreta-zerbitzu…

  • Nola aktibatu iragarki kanpaina bat Google Ads-en

    Webinar_2020/06/19 Pablo Jiménez (Marketin digitaleko aholkularia – Google Ads Partner): Googlen arrakasta duten Online publizitate-kanpainak ezartzeko eta garatzeko gako eta…

  • Aurreratuentzako Facebook Ads: atera iezaiozu ahalik eta etekin handiena Facebookeko publizitateari

    Webinar_2020/06/15 Ainhoa Dendarieta (Ecommerce eta Marketin digitaleko aholkularia): Facebookeko eta Instagrameko publizitatea argitalpenak sustatzea baino askoz gehiago dela ikusiko dugu.…

  • Nola sortu argazkiak Instagramen nabarmentzeko

    Webinar_2020/06/12 Naiara Gallego (marketan espezializatutako argazkilaria): Ikastaro honetan zure mugikorrarekin instagramen nabarmentzeko argazkiak sortzen ikasiko duzu. Ezagutu zure mugikorraren kamera…

  • Mugikorrarekin grabazioa hobetzeko tip-ak

    Webinar_2020/06/10 Jon Mijares (Ikus-entzunezko edukien ekoizlea): Mugikorrarekin egiten ditugun grabazioen kalitatea hobetzeko trikimailu txikiak. Helburua hobeto grabatzea da, gure sare…

  • Instagram Shopping, zer den eta saltzeko nola erabili

    Webinar_2020/06/03 Naiara Lertxundi (Community Manager eta sare sozialen hezitzailea): Nola konfiguratu eta aktibatu ‘Instagram Shopping’ aukera eta nola atera potentzial…

  • Sare sozialetako edukien gure estrategia birpentsatzea

    Amaia García Dosouto (Estrategia digitaleko zuzendaria eta aholkularia, “No te pierdas en las redes”): Sare sozialetan ikusgarritasunak nola funtzionatzen duen…

  • Lidergo estiloak coaching-ean

    Hainbat lidergo-estilo daude, bi ikuspegitatik ikusiko ditugunak: zuzendaritza-estiloaren azpian, lidergo autokratikoak eta burokratikoak aurkitzen ditugu; eta coach estiloaren azpian, lider…

  • Feedback-a coaching-en

    Coaching-en, feedback-a da pertsona baten jarduera eta eragina nola hautematen ditugun pentsatzea, haren garapena hobetzeko; feedbacka ematea ez da kritikatzea.…

  • Motibazioaren ideia

    Oro har, motibazioa zerbait egiteko mugitzen gaituen barneko edo kanpoko indarra da. Helburuak eta xedeak ezartzeko aukera ematen digu. Helburu…

  • Hitzezko eta gorputzeko komunikazioa

    Pertsonok orokorrean komunikatzen gara (hitzezko eta gorputzezko hizkuntza erabilita) baina, gure komunikazioa eraginkorra izan dadin, beharrezkoa da bien arteko koherentzia.…

  • Langileei arreta ematea eta ordaintzea

    Egindako lanagatik langileek jasotzen dituzten ordainketa ekonomikoak edo ez-ekonomikoak, nola jasotzen dituzten eta zenbatean behin jasotzen dituzten zehazten duen prozedura…

  • Langile-beharrak

    Kontratatu aurretik, garrantzitsua da laguntza behar dugun edo antolatzeko modua hobetu dezakegun aztertzea, eta, hala, kontratazioa atzeratzea edo, are gehiago,…

  • Atera estresetik eta ikasi egoera zailak kudeatzen

    Webinar_2021/07/13 Arantxi Eizaguirre (Coaching-a merkataritza eremuan) Merkataritzan eta salmentan aritzen diren pertsonen % 70ek baino gehiagok estresatuta daudela adierazi du.…

  • Zer da CRM bat?

    CRM bat gure bezeroei buruzko informazioa, eta gure markarekin dituzten elkarreraginak bildu eta kudeatzeko plataforma bat da. Horregatik, CRM kudeaketa-tresna…

  • Bezeroaren arreta hobetzeko gomendioak

    Marketinean kontzeptu gutxi daude bezeroarentzako arreta bezain argitzaileak. Bezeroari arreta jartzea edota bere nahiak asetzea bezala uler dezakegu, eta, egia…

  • Bezeroaren arretaren definizioa

    Oro har, bezeroarekiko arreta honela definitzen da: erakunde batek produktuak eta zerbitzuak erosten eta erabiltzen dituztenei eskaintzen dien laguntza eta…

  • Erosketa prozesuaren eta bezero esperientziaren arteko lotura

    Kontsumitzailearen Portaera aztertzearen helburua da kontsumitzaileek erosketa-erabakiak hartzeko dituzten motibazioak ulertzea, eta Erosketa Prozesua kontsumitzaileak bere beharrak asetzeko egiten duen…

  • Hiperespezializazioa eta espektatibak

    Kontsumitzailearen portaeraren kontzeptua definitzen denean, esaten dugu erosketa-erabakietan parte hartzen duten elementuen azterketa, azterketa eta jarraipena funtsezkoa dela bezeroak ulertzeko, aldiberean…