Retail Euskal eskola

Zure saltokian beti dagoelako zer ikasi

Retail Euskal Eskola Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailaren proiektua da, eta merkataritza-jarduerarekin lotutako merkataritza eta zerbitzu establezimenduaren profesionalizazioan eta lehiakortasunaren hobekuntzan erreferentzia izateko sortua.

Helburu hauek ditu:

1. Retail arloko prestakuntza-eskaintza integral baten alde egitea.
  2. Sektoreko langileen kualifikazio-beharren eta prestakuntza-eskaintzaren arteko lotura estutzea.
  3. Ezagutzak eta kudeaketa-tresnak modernizatzen laguntzea.

Retail Euskal Eskola Ikaskuntzako Plataforma bat da:

Malgua

Zure beharren arabera erabiltzeko tresna bikaina da, edukiak ahal edo nahi duzunean kontsultatzeko aukera ematen duena.

Pertsonalizatua

Aurrez aurreko aholku pertsonalizatuak eskainiko dizkizugu profesional baten eskutik, ikaskuntza-esperientzia egiazko eta eraginkorra izan dezazun.

Multimedia

Bideo tutorialak, adituen gogoetak, ekintza-eskuliburuak, pilula informatibo trinkoak edo saltoki eredugarrien jardunbide egokiak.

Egokitua

Zure lanpostua (zuzendaria, arduraduna, saltzailea) eta esperientzia edozein direla ere, zure profilarekin bat datozen edukiak topatuko dituzu.

Prestakuntza Programa

Halaber, eskolaren prestakuntza-programak merkataritza-jarduerarekin lotutako merkataritza eta zerbitzu establezimenduetan lan egiten duten pertsonen benetako prestakuntza-beharretan oinarritu behar du; beraz, zure enpresa EAEn finkatuta badago eta eskolarekin lankidetzan aritu nahi baduzu, erregistratu eta bete ezazu inprimaki hau.

Hemen has daiteke zure prestakuntza-ibilbidea!