Helburuak
2024ko ekainaren 19an Arabako Ganberan Euskal Retail Eskolako “Jarri balioa zure merkataritzari: zure erakusleihoaren bidez” izeneko Work Kafea ospatu genuen. Bertan, Arabako saltoki gutxi batzuekin batera, dendaren erakusleihoa landu dugu salmentak handitzeko funtsezko elementu gisa.
Erakusleiho bat ondo diseinatuta badago ikuspegi tekniko eta estetikotik, etengabe saltzen da. Ongi daki hori Sara Najerak, Proiekta Estudioko barne-diseinatzaile eta erakusleiho-jartzaileak, bere gaitasunen artean gustu ona (edo ikusmena), antolatzeko gaitasuna eta sormena garatu baititu.
PARTE HARTZEN DUTEN SALTOKIAK:
LA VASCONGADA DE ROSA
ORTOPEDIA INDAR
CONFECCIONES PINEDO
BUSHI SPORT
FILATELIA GASTEIZ
PELUQUERÍA ALDAMA
HERMOSILLA
Ondorioak
Erakusleihoa, zure salmentak handitzeko funtsezko elementua
Erakusleihoko espazio fisikoaren diseinua funtsezko faktore estrategikoa da zure saltokiak arrakasta izan dezan, zure denda zer den eta zer saltzen duen adierazten eta transmititzen den eremua baita. Haren mezua ondoan denbora laburrean dabiltzanek hartu behar dute, esposizio-tekniken bidez produktuak eszenaratuz.
Espazio horren diseinua euskarri ezin hobea da igarotzen denari atentzioa eman ahal izateko erakusketa bat lortzeko, eszenaratutako produktuak potentzialki erakargarriagoak izan daitezen. Erakusleihoan erakustaldi egoki bat eginez gero, zure audientzia potentziala gelditu, begiratu eta dendan sartuko da, eta gainerako elementuek eta langileek gainerako guztia egingo dute.
Aztertu zure merkataritza-estrategia
Erakusleihoa diseinatu aurretik, lehenik eta behin, zure estrategia komertziala aztertuko duzu, modu zehatzean definitzeko, eta balio batzuk emango dizkiozu, gero zure publikoarentzako elementu ukigarri bihurtuko dituzunak, kasu honetan, erakusleihoarentzako irudi. Erakusleihoa da denda batean duzun marketin-tresna nagusia, eta helburu komertzialekin erabili behar da, ez irizpide estetikoekin bakarrik.
Horregatik, oso baliagarria da zehaztea nor zaren merkataritza gisa, nori zuzentzen gatzaizkion, zer saltzen duzun eta zertan bereizten zaren lehiatik. Oinarrizko ariketa honen ondoren, erakusleihoa zure merkataritzako sedukzio arma indartsuenetako bat bezala erabiltzeko prestakuntza duzu.
Erakusleiho erakargarriagoa egiteko 6 trikimailu kontatuko dizkizugu!
- Jolastu koloreekin. Nahastu elkarren artean konbinatzen dituzten koloreak, zure dendakoak jarraituz eta bezeroa zure produktuetatik distraitzen dutenak saihestuz.
- Aprobetxatu funtsezko urtaroak eta egunak. Sortu emozioak eta data jakinen oroitzapenak sortzen lagunduko duten diseinuak. Adibidez: Gabonak, San Balentin, Aitaren/Amaren Eguna…
- Hainbat altuera ditu. Jarri zure produktuak hainbat puntutan arreta erakartzeko, betiere garrantzitsuenak begien parean jarriz.
- Ez ahaztu kristalak. Sar itzazu zure saltokiaren balio diferentziala nabarmendu eta atentzioa ematen duten hitzak. Ez dituzte zure produktuak estali behar!
- Sortu zeure istorioa. Gehitu zure produktuak lehiakideengandik bereizten eta bereizten laguntzen duten elementu bereizgarriak, konposizio bakarra sortuz. Dekoratua izan daiteke, pantailak bideoekin, testuak… bururatzen zaizuna!
- Sortu arreta-puntu bat. Pegatinen, fokuen edo erakusleihoaren egituraren bidez begirada erakarriko duen gune bat du. Jarri espazio horretan ikusarazi nahi duzun funtsezko produktua.