Work kafea erakuslehio-apainketa
2024ko uztailaren 16an, Gipuzkoako Bazkundean, Retail Euskal Eskolako “Jarri zure komertzioa balioan: komunikatu zure erakusleihoaren bidez” work kafea ospatu genuen. Bertan, Gipuzkoako saltoki gutxi batzuekin batera, dendaren erakusleihoa landu dugu salmentak handitzeko funtsezko elementu gisa.
Erakusleiho bat ondo diseinatuta badago ikuspegi tekniko eta estetikotik, etengabe saltzen da. Ongi daki hori Sara Najerak, Proiekta Estudioko barne-diseinatzaile eta erakusleiho-jartzaileak, bere gaitasunen artean gustu ona (edo ikusmena), antolatzeko gaitasuna eta sormena garatu baititu.
MERKATARITZA PARTE-HARTZAILEAK:
CALZADOS NEREA
GAU ILARGI
K. EALBISTUR
KOKET
NESS BY ESTI GARCÍA
NOVEDADES VALEN
ONTZA PAPERDENDA
QÑ OUTLET MODA
TRANSIT
Ondorioak:
Work Cafe-an zehar, gure erakusleihoak egiteko orduan kontuan hartu beharreko funtsezko hainbat alderdi ikusi ahal izan genituen adibide errealekin.
Tailerra inspirazioarekin hasi zen, eta sormena elikatzeko egungo joeren berri izateak duen garrantzia nabarmendu zen bertan. Gure erakusleihoak sortzeko inspirazioa lortzeko hainbat tresna eta trikimailu nabarmendu ziren.
Jarraian, erakusleihoa sortzeko prozesuari heldu zitzaion, funtsezko bi ikuspegitatik: storytelling-a eta ikusizkoa. Storytellingaren teknika funtsezko tresna bezala aurkeztu zen bezeroekin emozionalki konektatzeko. Ondo egituratutako narratiba batek erakusleiho bat esperientzia inguratzaile bihur dezakeela erakusten duten hainbat adibide aurkeztu ziren. Aldi berean, ikusizko kohesioa aztertu zen, elementu guztiek harmonian lan egitearen garrantzia azpimarratuz, mezu argia eta erakargarria transmititzeko.
Produktuaren aurkezpena izan zen tailerreko beste gai nagusi bat. Hemen, erakusleihoaren barruan produktuak nabarmentzeko adibide praktikoak eskaini ziren, diseinuaren historiarekin eta gai orokorrarekin bat datozela ziurtatuz. Produktuak erakargarriak eta irisgarriak izateko moduan antolatzeko teknika praktikoak partekatu ziren, haien ikusgarritasuna eta erakargarritasuna maximizatuz.
Materialen aukeraketari dagokionez, hainbat material ikusi ahal izan ziren haien onura eta kontrakoekin, baina batez ere gai bat azpimarratu zen: berrerabilera. Ondo ikusteaz gain, erakusleihoaren ingurunerako iraunkorrak eta egokiak diren materialak aukeratzearen garrantzia azpimarratu zen.
Erakusleihoaren atzealdeak ere funtsezko gaia izan ziren. Hainbat aukera eztabaidatu ziren, hondo solido eta estaliak eta lokala bistan zutenak. Bi aukeretako bakoitzarekin lan egiteko zailtasun nagusiak eta kontuan hartu beharreko ezaugarriak zeintzuk ziren ikusi ahal izan genuen.
Altuera eta oinarriak zaintzearen garrantzia ere aztertu zen. Altueren aldaketak erakusleihoari dinamismoa eta sakontasuna nola gehitu diezaiokeen frogatu zen, bezeroentzako jarrera interesgarriagoa eta erakargarriagoa sortuz. Era berean, ikusi genuen, oro har, produktuari merezi duen garrantzia eman behar diogula balioa emango dion altuera bat emanez, eta ez lurrean.
Azkenik, argiztapena funtsezko osagaia izan zen erakusleihoen diseinuan. Erakusleihoen gainean alderdi horrek duen garrantzia azpimarratu zen, eta gaur egun merkatuan ditugun argiztapen-aukerei buruz ikasi ahal izan genuen.
Networking-a
Prestakuntza-saioa amaitu ondoren, enpresen arteko networking batez gozatu ahal izan genuen. Bertan, Gipuzkoako udalerrietan bizi diren ikuspegi, erronka eta errealitate ezberdinak trukatu zituzten