Merkataritzaren sektorean, negozio txikiak sarritan merkatuan dauden aukera ugarien artean nabarmentzeko borrokatzen dira. Lehia gero eta handiagoa da mundu globalizatu batean, eta balio-proposamen sendorik eta bereizketa argirik gabe, erraza da kontsumitzaileak aukera eskuragarrien itsasoan galtzea.
Balio-proposamenaren bidez, zure negozioa bakarra eta baliotsua da zure bezero potentzialentzat. Kontua ez da produktu edo zerbitzu bat saltzea bakarrik, baizik eta zure bezeroen behar espezifiko bati irtenbide bat eskaintzea, beste ezein negoziok berdindu ezin dezakeen moduan. Eta negozio bakoitzaren balio-proposamenak nolabait hori islatu beharko luke.
Bereizketa, bestalde, funtsezkoa da nabarmentzeko. Bai produktuetan edo zerbitzuetan eskaintzen den kalitatearen bidez, produktuetan egindako berrikuntzaren bidez, bezeroarentzako zerbitzu pertsonalizatuaren bidez edo dendan izandako esperientzia paregabearen bidez, nabarmentzeko modu bat aurkitzea funtsezkoa da publikoa erakartzeko eta atxikitzeko.
Balio-proposamen sinesgarri batek eta bereizketa argi batek bezero leialen base bat eraikitzen eta kate handien eta saltoki elektronikoen lehiari aurre egiten lagun diezaiekete saltoki txikiei. Zerbait paregabea eta baliotsua eskaintzean, bezeroek zure negozioa behin aukeratzeaz gain, behin eta berriz itzultzen dira.
Gainera, biek lagundu diezaiekete saltoki txikiei gorabehera ekonomikoei eta merkatuaren joerei aurre egiten. Bezeroak konbentzituta daudenean zure negozioak zerbait berezia eskaintzen duela, joera handiagoa dute erosten jarraitzeko, baita ekonomia kolokan dagoenean edo lehiakide berriak sortzen direnean ere.
Hori kontuan hartuta, azpimarratzekoa da bi kontzeptuak, balio-proposamena eta bereizketa, funtsezkoak direla merkataritza txikiaren arrakastarako. Zure negozioa bakarra eta baliotsua izatea eragiten duena modu eraginkorrean komunikatzean, eta jendetzaren artean nabarmentzean, bezero leialen oinarri bat eraiki dezakezu eta merkatuaren erronkei aurre egin.