Keinu soil batek edo mezu labur batek salmentak % 20raino bultza ditzakeen mundu batean, Jokabide Ekonomiak bere inpaktua egiaztatzen du. Enpresek giza izaerari buruz duten ezagutza urria aitortzen dute, bereziki inkesten eta bezeroaren benetako ekintzen arteko desadostasuna. Giza portaera ulertu eta aurreratu nahian, konpainiek Jokabide Ekonomia hartzen dute, giza portaeraren baliabideak aztertzen dituena Erosketa Esperientzia hobetzeko. Ondoren, bizitza errealetik ateratako 7 printzipio aurkezten dira, haien eraginkortasuna frogatzen dutenak.
1. Printzipioa: Mendeku Efektua
Enpresaren akzioek bezeroari traba egiten diotenean, bezeroak deserosotasuna itzultzeko joera du. Jokabide-ekonomiak gakoak ematen ditu efektu hori neutralizatzeko, eta pozik ez dagoen bezero bat negozioaren sustatzaile bihurtzen du.
2. printzipioa: Ona, laburra EZ bada, bi aldiz ona
Une atseginetan aurreratzeak edo etenaldiak sartzeak bezeroaren gogobetetzea biderkatzen du. Une mingarriak azkar eta ustekabean kudeatzea funtsezkoa da, eta printzipio horiek dendaren diseinuan eta salmenta-fluxuan aplikatzen dira.
3. printzipioa: Egokitzapen Printzipioa
Ondasun ukigarrien erosketek epe laburreko gogobetetasuna ematen dute, baina esperientzia iragankorrek eragin handia dute bezeroaren gogobetetzean eta leialtasunean. Erosketa-esperientzian berrikuntzak sartzeak bezeroa ohitzea saihesten du, etengabeko konexioa ziurtatuz.
4. printzipioa: Mingarria plazentera bihurtzea
Esperientzia mingarri bat hautazkoa eta lortzen zaila izateak gogobetetzea areagotu dezake. Jokabide-ekonomiak erakusten du, testuinguru jakin batzuetan, gehiago gozatzen dugula sariak ahalegina eskatzen duenean.
5. printzipioa: Dena da erlatiboa
Giza hautaketak oso gutxitan hartzen dira termino absolututan; konparazioa erabakigarria da. Konparazio zailak saihestea eta guztizko prezioarekiko balioa adierazten duten aukerak eskaintzea estrategia eraginkorrak dira.
6. printzipioa: Galerarekiko ezinikusia
Irabaziak bilatu beharrean galerak saihestea nahiago izatea bezeroaren portaeran islatzen da. Dendetan produktuak eskura uztea bezalako estrategiek galerarekiko ezinikusi hori ustiatzen dute.
7. printzipioa: Aingura efektua
Bezeroaren lehen inpresioek eta erabakiek etorkizuneko hautuak ainguratzen dituzte. Efektu hori hausteak berekin dakar bereiztea eta lehiarekin alderatu ezin diren esperientzia bakarrak eskaintzea.
Erronka probokatzaile batean, printzipio horiek banakako dendan duten presentziari buruz hausnartzera gonbidatzen da. Jokabide-ekonomia funtsezko gida da bezeroaren esperientzia optimizatzeko eta konexio iraunkorrak eraikitzeko.