2023ko azaroaren 28an, Retail Euskal Eskolako Work Kafea ospatu genuen Gipuzkoako Bazkundean. Bertan, Eskolako Aholkularitzan parte hartu zuten merkatari talde batek produktuen argazkigintzari buruz lan egiteko aukera izan zuten aholkulari aditu batekin.
Work Cafe-ren helburu nagusietako bat produktuaren argazkigintzari buruzko aholkularitzan lortutako ezagutzak partekatzea zen, bertaratuen artean ikasten jarraitzeko. Edizio berri honetan, argazkilaritzan aditua den emakume baten laguntza izan zen, eta merkatariek terminologia berria eta gaiarekin lotutako teknikak eskuratu ahal izan zituzten.
MERKATARI PARTE-HARTZAILEAK:
VALEN
EUKENE JANTZIDENDA
XARE OINETAKOAK
MARA
ARGINE DENDA
CALZADOS LARRATXO
Saioan landu ziren produktuaren argazki-tekniken artean, produktuen argazkietan argia eta kontrastea zorrotz zaintzearen garrantzia jorratu zen. Parte-hartzaileek nabarmendu zuten elementu horiek zuzeneko eragina dutela produktuaren ikusizko pertzepzioan, eta nabarmendu zuten beharrezkoa dela argi-iturri egokiak erabiltzea eta kontraste-mailak doitzea irudi garbiak eta erakargarriak lortzeko. Argiztapen uniformeko praktikak ezartzeko metodoak landu ziren, nahi ez ziren itzalak saihesteko eta produktu bakoitzaren funtsezko ezaugarriak nabarmentzeko.
Produktuen argazkietan espazioa eta airea errespetatzearen garrantzia eztabaidatu zen. Parte-hartzaileak bat etorri ziren produktuen inguruan espazio egokia eskaintzeak aurkezpen estetikoagoa eta profesionalagoa egiten laguntzen duela esatean.
Ikusmen-saturazioa saihestea eta produktuari arnasa hartzen uztea gomendatu zen, haren xehetasunak argiago hautemateko. Irudietako alboko espazioaren proportzioari buruzko jarraibide argiak ezartzea erabaki zen, produktu bakoitzaren dimentsio eta ezaugarri espezifikoetara egokituz.
Hiru herenen arauari buruzko ideiak partekatu ziren, argazkiak modu orekatu eta erakargarrian osatzeko tresna baliotsu gisa. Gainera, erakusketa zaintzeko beharra nabarmendu zen, gainesposizioan edo azpizonetan dauden irudiak saihesteko, baita kontrastea eta saturazioa kontrolatzearen garrantzia ere, kolore errealistak eta erakargarriak lortzeko.
Nabarmendu zen kontu handiz ibili behar zela produktuak ebakitzean, eta ez zela ebaki malkartsurik egin behar, ikusmen-osotasunari eragin ziezaiokeenik. Laburtzean jarraibide espezifikoak jarraitzea iradoki zen, online katalogo eta plataformetako produktuen aurkezpenean koherentziari eusteko.
Work Cafe-aren saioa amaituta, natura hilen konposizioak produktuak modu erakargarrian eta testuinguruan kokatuta aurkezteko duen garrantzia eztabaidatu zen. Jantzien konbinazioen argazkia aztertzea iradoki zen, bezeroei salmenta errazteko, produktuen aldakortasuna eta konbinazioa nabarmenduz. Gainera, jantziaren marka argazkietan ondo fokatzeko beharra nabarmendu zen, markaren nortasuna modu argi eta koherentean transmititzen dela ziurtatuz.