Instagramek erabiltzaile ugari irabazi ditu azken urteotan. Enpresa guztiek nahi dute bertan egon eta jarraitzaile komunitate bat sortu, beren zerbitzu edo produktuei leial izango zaiena.
Instagramen egiten diren estrategien errendimendua neurtzea funtsezkoa da, zenbaki bakoitza nondik datorren jakin nahi baduzu. Instagrameko metrikei buruz hitz egiten dugunean, jarraitzaile kopurua soilik neurtzea baino askoz haratago doa. Alferrik da zure Instagramen edukia argitaratzen jarraitzea, zure jarraitzaileen erreakzioa eta interesa neurtu ezin badituzu.
Sare sozial honetan edukia argitaratzen hasi aurretik, garrantzitsua da lortu nahi dituzun helburuak ezartzea. Jarraitzaile gehiago nahi dituzu? Interakzio handiagoa? Edo zure webgunera trafiko gehiago?
Datuak behar bezala neurtuz gero, zehatz-mehatz jakin ahal izango duzu espero diren helburuak betetzen dituzun eta gauzatzen ari zaren edukien estrategia sare sozial honetan funtzionatzen ari den ala ez.
Kontuz! Argitaratzen hasi aurretik, jakin behar duzu metrikak ezagutzeko ezinbestekoa dela zure kontu pertsonala enpresa-profil batera aldatzea. Enpresako profilek bakarrik dute beren argitalpenen datuak neurtzeko aukera.
Instagrameko metrikak zure argitalpenak, reelak eta storieak aztertzeko
Zure argitalpenak (feed) bakarrik neurtu ditzakezula pentsatzen ari bazara, oker zaude! Reels ospetsuekin ere, errendimendua neur dezakezu, zure profil profesionalean argitaratzen dituzun storie-ekin bezala. Instagrameko zure kontuaren errendimendua ebaluatzeko, honako metrika hauek aztertu behar dituzu:
Engagment
Engagment-a erabiltzaileek zure argitalpenekin duten interakzio-mailari dagokio. Indize hori lortzeko, interakzio guztiak batu behar dira (gustuko zaitut, iruzkinak edo zenbat aldiz gorde den). Engagment rate-a, berriz, engagment osoa jarraitzaileen kopuruarekin zatituta lortzen da.
Laburbilduz, metrika hau honako hau da: Zure edukiarekiko elkarreragina, zure jarraitzaile-kopuruaren arabera.
Jarraitzaileak
Instagrameko estatistiketan jakingo duzu zenbat jarraitzaile dituzun. Zuk zeuk egiaztatu ahal izango duzu denboraldi jakin batean zure komunitatea handitu den ala ez. Gainera, xehetasun gehiago ezagutu ahal izango dituzu: jarraitzaileen %-a hirika, zure jarraitzaileen adin-tartea, sexua eta gehien konektatuta dauden egunak eta orduak.
Ikus dezakezunez, metrika honen bidez, zure estrategia xede-publikoari bideratzen ari zaren aztertu ahal izango duzu, eta zure estrategia birbideratu ahal izango duzu zure helburuak lortzeko.
Inpresioak
Badakizu zer neurtzen duen zehazki metrika honek? Inpresioek zehazten dute zenbat aldiz ikusi den zure post edo storie-a. Garrantzitsua da nabarmentzea metrika honek erabiltzaile beraren argitalpen bat ikusi den aldi guztiak batzen dituela.
Irismena
Inpresioek ez bezala, irismenak zure edozein argitalpenek ikusi dituen erabiltzaile bakar guztien kopurua neurtzen du. Irismenaz ari garenean, kontu bakarrei egiten diegu erreferentzia, eta ez bistaratze guztiei.
Jasotako iruzkinak
Metrika hori engagmentean sartzen den arren, azpimarratu behar da funtsezkoa dela zure argitalpenek jasotzen dituzten iruzkinei arreta jartzea. Zertarako balio du eduki erakargarria sortzeak erabiltzaileak zure zerbitzu edo produktuari buruz hitz egitera eta interesatzera bultzatzen ez baditu? Gainera, Instagrameko algoritmoak zure argitalpenekiko elkarreragina aztertzen du. Post bat argitaratzen baduzu eta erabiltzaileen interesa sortzen badu, erabiltzaile gehiagori erakusten die. Aitzitik, zure edukiarekin elkarreragiten ez da, Instagramek ez die erakusten zure kontuaren jarraitzaileak ez diren beste erabiltzaile batzuei.
Profileko jarduera
Metrika honen bidez, zure profilera egindako bisita-kopurua, webgunean egindako ukituak, dei-botoian egindako ukituak eta emaileko ukitu-kopurua ezagutu ahal izango dituzu. Datu horiei guztiei esker, erabiltzaileek zure markarekin duten interesa aztertu ahal izango duzu, baita informazio gehiago jaso edo aurrekontua eskatu nahi duten ere. Gainera, orain, Instagrameko bezero potentzialen inprimakiari esker, zenbat formulario lortu dituzun ikusi ahal izango duzu. Inprimaki horiek Instagram ADS-en erabiltzen direnen berdinak dira. Orain, aurrekontu bat eskatu nahi dizun erabiltzaile batek Instagrametik irten gabe egin dezake.
Instagrameko Historia eta Reels adierazleak
Adierazle honek, FEEDeko argitalpenekin bezala, zure istorioak eta reelak zein erakargarriak diren jakinarazten dizu. Reelak iritsi dira istorio ospetsuak ordezkatzeko. Instagrameko algoritmoa aldatu egin da eta reelak argitaratzen dituzten kontuei mesede egiten die.
Storie-ak erabiltzen jarraitzen duzun horietakoa bazara, arreta jarri irismen-metrikei, lortutako “me gusta”-ei, inpresioak edo haiekiko interakzioa. Zure erabiltzailea galderak edo inkestak erantzutera animatzen duten istorioak argitaratzen badituzu, neurtu zein eraginkorrak izan diren.
Reels-ei dagokienez, haien arrakasta neur dezakezu iruzkinak aztertuz, “me gusta”, irismena edo inpresio kopurua. Oraindik ez bazara reel bat argitaratzen saiatu, animatzen zaitugu! Ohiko argitalpenek baino irismen handiagoa izango dutela ikusiko duzu.
Aurreko lerroetan aipatu dugun bezala, funtsezkoa da ekintza guztiak neurtzea eta, horretarako, estatistikak aztertzeko tresnak beharko dituzu. Hauek dira neurtzeko nire tresna gustukoenak: Metricool eta Instagram Insights.