Jakingo bagenu apalategiko produktu batek eguneko kostu bat dakarrela, metatuz doana eta, azkenean, marjina posiblea jaten duena, premiazko neurriak hartuko genituzke galeretan sartzea saihesteko. Hori da Visual Merchandising-en helburu nagusietako bat
Produktu bat apalean jartzen badugu hilaren 1ean, egun bakoitzak kostu bat du, marjina gordin posibletik kenduz doana. Lehenengo egunean saltzen bada, egun horren kostua bakarrik galtzen dugu, baina hala ez bada, egun bakoitzak kostua metatzen du eta horrek mozkin posiblea kentzen du. Eguna/KOSTA FORMULAK esaten digu nola jakin tarte hori guztiz jango den eguna. Jakingo bagenu, ikusizko merchandising eta erakusleiho-apainketako ekintzak programatuko genituzke hori saihesteko.
Negozioaren obraren hasierako kostua eta hileko kostuak baino ez ditugu jakin behar. Bi datu horiek formulan aztertzen dira, produktuaren araberako marjinarekin, eta emaitza galeretan sartzen garen data da. Saihestu dezakegu.
Hornitzaile bati produktu bat erosten diogunean, badakigu zer kostatzen zaigun, eta etekin bat izateko gure marjina gehitzen diogu. Marjina hori ez da mozkina berez, MARGEN GORRIA da. Hau da, kopuru horretatik kostu asko kendu behar dira. Ikus dezagun zer kostu egotzi beharko genizkiokeen marjina gordinari.
Demagun 50 eurotan erosten dugula produktu bat eta 100 eurotan saltzen dugula, 50 euroko marjina izango dugula, baina hortik kendu behar dugu produktu hori egunero apalategian edukitzeak dakarren kostua.
Aurre-gogoeta.- Ustiapen-kontu bat egiten dugunean, honako hauek planteatu behar ditugu: epeak (zenbat kalkulatzen dugun gure dendak iraungo duela restyling bat behar izan aurretik), soldatak (zenbat soldata eta zenbateko zenbatekoa behar duen gure negozioak), edukiera (gure dendaren linealaren gaitasuna) eta abar.
¿Qué datos necesitamos para aplicar la fórmula?
HASIERAKO KOSTUA
HILEKO KOSTUA
Hasierako KOSTUA lehen egunean denda ireki aurretik egin genuen gastu guztia da: arkitektura, interiorismoa, kanalizazioak, internet, altzariak, erakusleihoak, manikiak, argiztapena, baimenak, eskualdaketak, etab.
Hileko KOSTUA hilean ditugun gastu guztiak dira: soldatak, gizarte-segurantza, alokairua, argia, erakusleiho-apaintzailea, segurtasuna, kontsumigarriak, ura, gestoria, garbiketa, internet, etab.
IKren guztizkoa egunetara pasatzen da. Hau da, zure ustiapen-kontua 10 urtera bada, zatitu denda muntatzeko gastatu zenuena 10 hilabeteren artean, gero 12 hilabeteren artean eta, azkenik, 30 egunen artean. IKren eguneroko inputazioa aterako zaizu
CMren guztizkoa egunetara pasatzen da, hau da, hilabeteko 30 egunen artean banatu. MZren inputazioa aterako zaizu.
Batu CI+CM eta zatitu dendako produktu kopuruaren arabera. Dendako produktu bakoitzaren kostua aterako zaizu eguneko apalategian. Produktu bakoitzarekin duzun marjina jakinda, dirua noiz galtzen duzun jakin ahal izango duzu.
Ojo, el primer día ya tiene costo, el segundo el doble, el tercero el triple y así sucesivamente. No hay tiempo que perder. Mueve el Visual merchandising de tu tienda, haz escaparates, mueve redes sociales y evita perder dinero con el producto que se duerme en el lineal.