Gero eta gehiago, saltokiek eta markek kontsumitzailearengana iristeko eta haiek erakartzeko modua bilatzen dute, eta usaimenak bizipenak, sentsazioak eta oroitzapenak erlazionatzeko duen garrantziaz jabetzen dira. Horregatik uste dugu usaimenezko komunikazio-estrategia on batek emaitza onak izan ditzakeela negozioan.
Erabiltzailea eta kontsumitzailea zaintzeko modu bat da, zure establezimendua identifikatzen eta bereizten zaituen eta ezer esan gabe modu sotil, dotore eta errespetagarrian zure esentzia modurik onenean komunikatzea ahalbidetzen duen usain batekin lotzeko modu bat da.
Neuromarketineko ezagutza berriekin (Neuromarketing modulua bistaratzera gonbidatzen zaitugu), usaimenak erabakiak hartzean eta lekuak hautematean duen garrantzia hauteman da, eta estrategia ondo ezarrita badago eta inbaditzailea ez bada, balio handia ematen dio merkataritzari.
Horregatik guztiagatik, garrantzitsua da establezimendutik bertatik kontzientzia hartzea zein mezu helarazi nahi den, eta gure mezuaren hartzaile den publiko objektiboa ezagutzea. Datu horiekin, usaimenez balio eta mezu horiek gure publikoari transmititu ahal izango dizkion lurrin bat aukeratu, luzera begira markaren gure izena edo irudia bezalako identifikazio-zigilua izan dadin.
Konplexua badirudi ere, askoz errazagoa da, eta zenbait enpresak aholkua eman diezazukete.
Mundu honetan hasteko, zure intuiziotik has zaitezke, eta usainen batekin eta zure establezimenduan ekipo bat ezartzen lagunduko dizun enpresaren batekin proba dezakezu. Horregatik guztiagatik, usain-marketinaren mundu zoragarrian hastera gonbidatzen zaitugu (gai horri buruz egin dugun webinarrean informazio gehiago jaso dezakezu).
Usaimena bezalako zentzu bat ausaz uztea gure erabiltzaileen eta/edo bezeroen oroimenean eta oroimenean egoteko aukera galtzea da.
Gure ikuspuntutik, zure establezimendua aromatizatzea zure perfume pertsonala aukeratzea bezain garrantzitsua da, baina, kasu honetan, desberdintasuna da gure lurrina bilatzen dugunean gustuko zerbaiten bila gabiltzala, gure establezimendua usaintzen dugunean ez bezala, gure entzuleei helarazi nahi diegun mezuaren bila gabiltzalako.