Zure negozioaren fatxadan enfasia jartzeak funtsezko lehentasuna izan beharko luke. Publikoaren lehen inpresioa sartzea erabaki aurretik sortzen da, eta funtsezko faktore bihurtzen da. Marketin sentsorialeko edo neuromarketineko estrategiak funtsezko zeregina du establezimenduaren sarreran. Galdera da: Zer ikusten duzu? Zer usain duzu? Zer sentimendu ekartzen dituzu gogora? Fase hori, askotan, ez da kontuan hartzen, baina sarrerako erabilera-orriekin komunikazio eraginkorra izanez gero, tentatu egin daitezke zure proposamena aztertzera.
Kanpoko pertzepzioa funtsezkoa da bezeroek zure negozioa hauteman, sartu, erosi eta gogora dezaten. Hala ere, horrek guztiak ez du esanahirik, baldin eta ez baduzu marka-irudi definiturik eta balio bereizgarririk konpetentziarekin alderatuta.
Izozkitegien sektorean, arrakasta izan duen kasu bat Burgosko “Sucrem” da, egile izozkiak eskaintzen dituena. Fatxada erakargarri nagusi gisa nabarmentzen da, ingurunera egokituta eta kokapenaren edertasun naturalarekin koherentzia mantenduz. Erabilitako elementu guztiek, errotulutik hasi eta dekorazioraino, markaren balioa eta irudia laguntzen dute. Ateek funtzio bikoitza betetzen dute, ordutegi komertzialean apainduz eta itxita dagoenean babestuz. Bankuen eta arreta handiz pentsatutako eskuragarritasunaren inguruko xehetasunek erosketa-esperientziara sartzeko eta hartaz gozatzeko tentazioa areagotzen dute.
Beste adibide arrakastatsu bat Londresko izozki-denda bat da, “Stripers” izenekoa, klima txarra bere alde erabiltzen duena. Lokalaren komunikazioak hondartzan egotearen sentsazioa gogorarazten du, kanpoko klima gorabehera. Diseinu sinple eta koloretsuak, kristal zeharrargizko fatxadarekin batera, aire zabaleko espazioaren ilusioa sortzen du. Zoruak hondartzarako zurezko pasabideak simulatzen ditu, eta ikusmen- eta ukipen-esperientzia ematen du. Lokaletik kanpo zaporeak erakusteko estrategiak erraztu egiten du bezeroek sartzean hartzen duten erabakia.
Azkenik, izozki-denda kalera eramatea iradokitzen da, bezeroentzako leku erakargarriak bilatuz. Ikuspegi berritzaile horrek, marka-irudi sendo batek babestuta, komunikazioa eta nortasuna indartzeaz gain, salmenta-kanal berri bat ere sortzen du, kontsumitzaileengan oroitzapen positiboak sortuz.
Laburbilduz, lehen inpresioa funtsezkoa da, eta fatxadan fokatzea, neuromarketineko estrategiak eta marka bakarreko irudi baten proiekzioa funtsezko elementuak dira izozki-dendetako merkatu lehiakorrean arrakasta izateko.
Gogoratu…
lehen inpresioa ikaragarria dela