Kontsultatu goi mailako kurtsoak

Goi-mailako kurtsoak prestakuntzako ibilbide oso bat hartzen du bere baitan negozioaren funtsezko arlo batean. Hainbat ikastaro espezializatuk osatzen dute, eta malgutasunez eta merkataritza-jarduerarekin lotutako merkataritza eta zerbitzu establezimenduetan lan egiten duen pertsona bakoitzaren erabilgarritasunera egokituta egin daitezke. Hori amaitzean, horri buruzko egiaztagiri bat lor daiteke.

Komunikazioa

Jakin ezazu nola garatu komunikazio-trebetasun eraginkorrak zure taldean errendimendua eta kohesioa indartzeko, eta, horrela, edozein erakundetan funtsezko diferentziala bultzatu.

Pertsonak

Pertsonak dira edozein erakunderen funtsezko zutabea, haren ezagutzak, gaitasunak, gaitasunak eta inplikazioa erakundearen bereizgarri baitira.

Bezeroak

Garrantzitsua da gure produktuaren edo zerbitzuaren xede-publikoa osatzen duten kontsumitzaileen portaera ezagutzea.

Salmenta-Puntua

Merkataritza-gunea kontsumitzailearekiko komunikazio- eta konexio-gune garrantzitsua da, eta, beraz, arreta berezia merezi du.

Estrategia

Retail-eko enpresek beren estrategia definitu/birdefinitu/berrikusi behar dute, epe ertain eta luzera lehiakorrak izateko. Funtsezkoa da hartutako estrategiaren etengabeko hausnarketa eta jarraipena egitea.

Eraldaketa Digitala

Eraldaketa digitala jada ezin da aukeratzat hartu. Sektoreko enpresek eraldaketa horri ekin behar diote, kontsumitzaileak eskatzen duen merkatuan eta eskaintza omnikanalean lehiakorrak izaten jarraitu nahi badute.

Komunikazioa

Pertsonak

Pertsonak edozein erakunderen giltzarri dira, izan ere, haien ezagutzak, trebetasunak, gaitasunak eta inplikazioa dira erakundean, baita merkataritzan ere, elementu bereizgarria.

Bezeroak

Garrantzitsua da gure produktu edo zerbitzua bideratzen duten merkatu segmentuak osatzen dituzten kontsumitzaileen portaera zein den jakitea.

Salmenta-Puntua

Merkataritza elektronikoak hazkunde handia bizi duen egungo garaian, denda fisikoak produktuak bidaltzen diren leku hutsa izatetik kontsumitzaileei esperientzia asetzeko moduko espazioa izatera pasa behar du.

Estrategia

Enpresek estrategia zehaztu/birdefinitu/berrikusi behar dute, epe ertain eta luzera lehiakorrak izateko. Funtsezkoa da, estrategia ongi hausnartu eta jarraitzea.

Eraldaketa Digitala

Eraldaketa Digitala da Retail Euskal Eskolaren lehen ibilbidea, gaur egungo testuinguruan duen garrantziagatik. Hori jada ezin da aukeratzat hartu; sektoreko enpresek digitalizatu egin behar dute, lehiakorrak izaten jarraitu nahi badute, gero eta teknologikoagoa den mundu batean.