Estrategia

Estrategia

Goi mailako kurtsoak

Enpresek estrategia zehaztu/birdefinitu/berrikusi behar dute, epe ertain eta luzera lehiakorrak izateko. Funtsezkoa da, estrategia ongi hausnartu eta jarraitzea, baita erabakiak hartzeko informazio egokia izatea ere, gure negozioaren egoera ongi aztertuz. Markaren kokapenari, merkataritzaren identitateari eta marka indartzeko kontuan hartu beharreko alderdiei buruzko gaiak landu beharko ditugu. Marketin-plan bat egin beharko dugu, balio diferentzialeko proposamen bat sortuz, bezeroen beharrak modu eraginkor batean asetuko duena -konpetentzia gailenduz-. Gaur egungo bezeroei eta bezero izan daitezkeenei zuzendutako hedapen komertziala planteatu behar dugu. Eta gure merkataritzaren negozio-eredua definitu behar dugu.

Egungo estatusa
Konektatu gabe
Prezioa
Doan

Goi mailako Kurtsoaren edukia

Kurtsoa Progress
0% Complete
0/0 Pauso
Kurtsoa Progress
0% Complete
0/0 Pauso
Kurtsoa Progress
0% Complete
0/0 Pauso
Kurtsoa Progress
0% Complete
0/0 Pauso
Kurtsoa Progress
0% Complete
0/0 Pauso