Ingurumen-musika marketin-tresna indartsu gisa finkatu da, bezeroen sedukzioan berebiziko garrantzia izanik, batez ere retailaren sektorean. Arlo honetan, musikak transmititu nahi diren balioak indartzeaz gain, markaren estiloa ere identifikatzen du, erosketak harmonizatzen ditu eta entseinaren atributuak sinaduraren estrategiaren arabera bateratzen ditu, erosketa-esperientzia pertsonalizatuz.
Retaileko enpresa handiek aitortzen dute musika estrategikoki erabiltzen dutela publikoaren portaeran eragiteko. Erritmo musikala funtsezkoa da erosketa-prozesuan, eta erritmo leunak erabiltzen dira jende gutxi dabilen uneetan, dendan gelditzera gonbidatzeko, eta erritmo azkarragoak jendetza handiko aldietan, prozesua bizkortzeko eta pilaketak saihesteko. Gainera, musika salmenta-puntuaren berezitasuna indartzen duen elementutzat hartzen da, kontsumitzailearen berezko estiloarekin konektatuz.
Musikak portaerari eragiteaz gain, marka-irudiaren eraikuntzan funtsezko zeregina betetzen du. “Hari musikalaren” kontzeptuak “audiobranding” -erantz egin du, eta kultura korporatiboa sortzen eta markaren irudia modu integralagoan identifikatzen lagundu du.
Musikak saltokian duen eragina askotarikoa da. Lehenik eta behin, marka-irudiari laguntzen dio, establezimenduko musika markaren nortasunarekin lotuz. Starbucks bezalako adibide aipagarriek, “feel good” musika-aukeraketagatik aitortuak, ikuspegi hori erakusten dute. Bigarrenik, musikak erritmoa markatzen du retail eta jatetxeen sektoreetan, bezeroaren esperientzian eraginez, publiko motaren eta eguneko unearen arabera. Burger King, KFC eta Orange bezalako kateek beren establezimenduetako jardueraren arabera doitzen dute musika. Hirugarrenik, musikak emozioak sortzen ditu, bezeroen aldartean eraginez eta erosketa-esperientzia gogoangarrietan lagunduz.
Hotelen sektoreetan, esaterako, musika balio erantsi bihurtzen da entzuleekin hunkitzeko eta konektatzeko. NH Hotels, Paradores eta Be Live bezalako markek audiobranding-a erabiltzen dute hotel bakoitzaren ezaugarrietara eta bezeroen helburura egokitzeko, bezeroaren esperientziaren eta markaren artean konexio berezi bat sortuz.
Azken finean, retailerraren errentagarritasunari etekina ateratzen dio sormena hobetzeak, marketin-estrategian musika bezalako balio erantsia txertatuz.