Argazkia aurkezpen-gutuna da, eta bezero batek Interneten aurkitzen zaituztenean zuri edo zure negozioari buruz duen lehen inpresioa. Produktua edo zerbitzua ona bada ere, zerbitzu edo produktu hori irudikatzen duen argazkia ez bada optimoa, eta produktuaren ezaugarriek salmenta bat galtzea eragin dezakete.
Interneten erakusleiho gisa erabiltzen ditugun argazkiek ezaugarri jakin batzuk transmititu behar dituzte gure bezero potentzialek klik egin dezaten eta salmenta bat izan dezagun.
irudi batek mila hitzek baino gehiago balio du.
Egia da produktuaren argazkiek produktuaren ezaugarriak jasotzen dituen testu bat dutela, baina frogatuta dago gero eta gutxiago irakurtzen dugula eta, gainera, salmenta Instagram bidez egiten bada, gure bezero potentziala lehen argazki horrekin liluratu behar dugu salmenta lortzeko.
1- Zure produktuak deskribatzen dituzten dokumentuak
Produktuak sare sozialetan edo webguneetan saldu nahi ditugunean, produktua den bezala erakutsi behar dugu: tamaina, forma, ehundura, kolorea… horrek lagunduko dio gure erosle potentzialari produktuaren benetako informazioa lortzen. Argazki horiek online dendan, sare sozialetan, publizitate-kanpainetan edo katalogoetan erabiltzen dira. Produktuak nabarmendu ahal izateko gomendio gisa, funtsak ahalik eta neutroenak izatea gomendatzen da.
2- Lifestyle argazkiak
Lifestyle, hau da, euskeraz, bizimodua argazki-estilo bat da, eta bertan bizitzeko modua, egunerokoa, atzematen da. Sare sozialetan gehien ikusten ditugun argazkiak dira, duela urte batzuetatik hona oso ohikoak dira, batez ere influencer-en kontuetan, produktuak sustatzeko. Argazki eszenografikoak dira, eta natura hiletan eta benetako egoeretan erakusten dugu produktua. Horrek erosteko gogoa pizten du jendearengan, erabiltzen den produktuaren ezaugarriak eta onurak ikustean.
3-Zure zerbitzuen zerrenda.
Lifestyle zure zerbitzuetatik edo, gauza bera dena, zure egunerokotasuneko eszenak ateratzen ditu, zure lana nolakoa den erakusten du, zure bulegoa, ikusten ez den atzean dagoen lan guztia… Zure zerbitzuei buruz hitz egiteko eta bezeroa zure zerbitzuekin nola sentiaraziko duzun erakusteko argazki perfektuak dira. Argazkirik onenak dira konfiantza eta gertutasuna sortzeko. Gogoratu irribarre egitea argazki horietan, irribarre horrek erosle posiblearekin konektatuko du.
4-Tu espacio, tu tienda.
Argazki horiek oso garrantzitsuak dira, bezeroak zure denda edo lan-espazioa nolakoa den ikusi ahal izango baitu, joan aurretik ideia bat egiteko. Hori bai, argazkiek espazioaren benetako tamaina irudikatu beharko dute. Argazki hauek egin aurretik, oso garrantzitsua da inguruaren ordena eta garbitasuna. Ez ahaztu, zure aurkezpen-gutuna izan daiteke erositako pertsonaren aurrean. Bilatu xehetasun eta txoko txikiak, zure sare sozialetarako argazki-stocka izateko balioko dizute.
5- Zu edo zure ekipoa ateratzen zaren argazkiak
Nik irten behar dut? Baldin eta, gainera, baiezko borobil batek markaren atzean nor dagoen erakustea bada erosi aurretik ezagutu zaitzaten modurik onena. Frogatuta dago pertsonok gero eta gehiago erosten ditugula pertsonak. Gainera, nire web orriko zatirako beharko dituzu. Ahaztu argazki serioa besoak gurutzatuta, itxura naturalagoa izan. Ez baduzu lehenengotan atera nahi, making of argazkiak erabil ditzakezu, lanean ari zarenak… Benetan diotsut, sare sozialetan interakzio gehien sortzen duten argazkiak izango dira.