This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
- ekitaldia hau amaitu da.
Webinar Zentzumenen marketina: nola sortu bezeroei zentzumenen bidez esperientzia bereizi bat
26 urria, 2023 @ 14:30 - 15:30
Zentzumenen marketinak helburu argia du: bezeroak zentzumenen bidez maitemintzea eta lotzea. Horretarako, esperientziak sortzen saiatzen da, eta usaindu, ikusi, dastatu, sentitu, entzun eta, azken batean, hunkitzera gonbidatzen du.
Webinarrean marketinarekin, publizitatearekin eta komunikazioarekin lotutako azken joera akademikoak aurkeztuko dira, eta bereziki aipatuko dira aukera zientifiko handienak dituztenak.
Webinar honen helburu nagusiak erakundeei neuromarketineko eta marketin sentsorialeko estrategiak aplikatzen lagundu ahal izateko gako nagusiak ematea da, eta, horrela, kontsumitzailearen burua ezagutzea, marketin-estrategiak bezeroen beharretara eta nahietara egokitzeko, zaintzeko eta pertsonalizatzeko.
- Enpresetan marketin sentsorialeko tekniken teoria eta aplikazioa ikastea.
- Marketin-estrategien aukerak identifikatzea eta marketin sentsorialeko estrategiak diseinatzeko gai izatea.
- Marka-identitate bat sortzea eta gizatiartzea.
- Ikasitako kontzeptuak bezeroen gogobetetze eta leialtasun handiagoa lortzea errazten duten estrategiekin lotzea.