This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

- ekitaldia hau amaitu da.
Doako webinarra – Usain-marketin sentsoriala, zeren usaina du nire merkataritzak?
14 martxoa, 2024 @ 14:30 - 16:00

Usaimen-marketina marketinaren adar bat da, eta, neurozientziaren ikerketa zientifikoei esker, gure burmuinaren zati batek usainen aurrean nola jokatzen duen identifikatu ahal izan du.
Marketinak hainbat aplikazio ditu, eta hainbat ikuspuntutatik aplika daiteke; horietako bat usaimen-marketina da. Emaitza usainaren bidez esperientzia positiboak sortzea da.
Hori da webinar honekin lortuko duzuna: zure saltokiaren usaimen-identitatea interpretatzeko jarraibideak lortzea eta usaimen-marketin honen estrategiek eskain ditzaketen aukerak identifikatzea… Aukera paregabea: etxetik eta doan!
Hasi zaitez usainaren bidez esperientzia paregabeak eta ahaztezinak sortzen!
Albert Majos enpresaria da, packaging farmazeutikoan aditua den familia-enpresan trebatua. Urduri, berritzeko eta proiektu berriak egiteko gogoz, bere usaimen-marketineko enpresa sortu zuen 2010ean, Akewuele.
Enpresa handientzako proiektuak garatzen ditu, eta proiektu eta enpresa berrien mentoringean lagundu du, hainbat unibertsitatetan usaimen-marketineko eskolak emanez. Aldaketa eta erronka eta produktu berriak bilatzea etengabekoa da bere enpresa-ibilbidean.