Identitatea eta komunikazio korporatiboa

15/10/2021
Egungo estatusa
Kontektatu gabe
Prezioa
Doan

Identitatea eta komunikazio korporatiboa” moduluan zaude. “Kanpoaldearen diseinua”, “Barrualdearen diseinua”, “Salmenta-puntuaren animazioa”, “Iraunkortasuna eta ingurumena” eta “salmenta-puntuaren digitalizazioa” moduluekin batera, SALMENDUKO PUNTUA prestakuntza-ibilbidea osatzen dute.

Gaur egungoa bezalako garai batean, non ecommerce-a hazkunde handia izaten ari den, denda fisikoa produktuak saltzen diren leku soil bat izatetik kontsumitzaileei esperientzia egokiak emateko gune bat izatera igaro behar da.

Esperientzia horiek honako hauek izan daitezke: arreta pertsonalizatua jasotzea, inspiratzea, dibertitzea, harremanak izatea, etab. Hori da, salguneak leku erakargarria izan behar du, kontsumitzailea bertara joan dadin eta, azkenean, erosketak egin ditzan.

Nolanahi ere, kanal fisikoa ez da online kanalaren guztiz desberdina, kontsumitzailea omnikanala baita eta ez baitu on eta off kanalen arteko desberdintasunik egiten. Horregatik, merkataritza-espazioek teknologiak sortutako aukera guztiak aprobetxatu beharko dituzte eta kontsumitzaile berriari erantzun beharko diote.

Modulua nola egiten duzun

Edukia: ibilbide bakoitza modulu batek baino gehiagok osatzen dute, eta modulu horiek modu independentean egin daitezke. Edukia % 100 online, modu malguan jarrai daitekeena.

Gutxi gorabeherako iraupena: 2 ordu.

Ebaluazioa: Modulu bakoitzaren amaieran, amaierako test bat aurkituko duzu, kontsultatutako edukiei buruzko galderekin. Ziurtagiria deskargatu ahal izateko, zuzen erantzun behar duzu galderen % 75ean, eta gehienez ere 3 aldiz saiatu behar duzu horretarako.