Joan den azaroaren 19an, Algorta-Getxo Retail Euskal Eskolak antolatutako Misio Komertzialaren agertokia izan zen. Bertan, Euskadi osoko merkatariek tokiko negozio nabarmenen estrategiak, balioak eta jardunbide egokiak esploratzeko aukera izan zuten. Jardunaldi ezin ahaztuzkoa, ideia freskoak utzi zituena eta inspirazio berria bertaratutako pertsona guztientzat.
Saltoki anfitrioiek, ateak irekitzeaz gain, beren proiektuen ikuspegi zehatza eskaini zuten, etengabeko bilakaeran dagoen merkatu batean bezeroekin berritzeko eta konektatzeko moduari buruzko ikasgai praktikoak partekatuz. Hauek dira bisita bakoitzaren alderdi nabarmenetako batzuk:
Lindau Ehunak: oihalen munduko berrikuntza
Modarako oihaletan, dekorazioan, mozorroetan eta eskualdeko jantzietan espezializatua, Lindau Tejidos enpresak garai berrietara egokitzen jakin du, bere egunerokoan adimen artifiziala bezalako teknologiak txertatuz. Bisita horretan, Ori Enríquezek eta Rodolfo Santamaríak azaldu zuten etengabeko prestakuntzak eta beste tresna batzuk probatzeko jakin-minak negozioa irauli dutela, eta bezeroaren esperientzia hobetu dutela, bai dendan, bai online.

Gabiria Harategia: tradizioa, kalitatea eta berrikuntza
Hiru belaunaldi izan ditu, eta harategi hori erreferente bihurtu da inguru horretan, bere sukaldaritzari esker eta produktu esklusiboen aldeko apustuari esker, hala nola hanburgesak, katxopuak eta torrija sarituak. Aritza Gabiriak bere ikus-entzuleak ekoizpen mugatuekin harritzea nola lortzen duen partekatu zuen, bai eta publiko gazte bat erakartzea ere, komunitate-sentimendua indartzen duten tokiko ekimenekin lankidetzan.

Mimarte Shop: esperientzia sentsorial bakarra
Lewis Carrollen mundu magikoan inspiratuta, Mimarte Shop denda bat baino askoz gehiago da: bezeroak geldiarazteko eta xehetasun guztiez gozatzeko diseinatutako espazioa da. Naiara Gómezek azaldu zuen nola sortzen duen “alderantzizko mundua”, non opari pertsonalizatuak, kontu handiz hautatutako produktuak eta esperientzia sentsoriala diren eskaintzaren muina.

Her: moda asmoarekin
Saltoki hori erreferentea da egungo emakumearentzat, haren estiloa eta nortasuna islatzen duten jantziak bilatzen baititu. Amaia Sertuchak nabarmendu zuen garrantzitsua dela bere xede-publikoa sakon ezagutzea, haien gustuak eta beharrak ulertuz, fidelizazio-estrategiak sortzeko. Haien ikuspegi pertsonalizatua eta xehetasunezko arreta funtsezkoak dira bezeroak beti pozik mantentzeko.

Vito, 52: esklusibotasuna eta sare sozialak arrakastaren eragile gisa
23 urteko esperientzia izanik, Vito, 52 zapata-denda paregabea da, espezializazioari eta bereizteko gaitasunari esker. Virginia Garcíak azaldu zuen sare sozialak funtsezko salmenta-puntu bihurtu direla bere produktuak erakusteko, eta lankidetza estrategikoei esker bezero leialak erakartzen dituzten marka esklusiboak eskain ditzakeela.

Cerebrito Pérez: jolasten ikasi
Denda fisikoa eta online denda konbinatzen dituen jostailu-denda hori erreferentzia-gune bihurtu da Getxon. Jaime Meler eta Gotzone Eguzkizak bezero txikiengan konfiantza nola sortzen duten eta beren tailerretan giro lasaiak nola sortzen dituzten azaldu zuten, modu dibertigarrian irakasteko eta bokazioak sustatzeko diseinatuta. Ikuspegi hezitzailea eta ludikoa inspirazio bat da belaunaldi desberdinekin konektatu nahi dutenentzat.

BHU Getxo: artisautza eta neurrira egindako joskintza
Negozio honek artisau-lanaren balioa neurrira egindako kalitate handiko joskintza batekin konbinatzen du. Borja Hernándezek jantzi bakoitzaren atzean dagoen ahalegina eta dedikazioa balioetsi ditu, eta nabarmendu du garrantzitsua dela lan hori bezeroei helaraztea salmenta-diskurtso sendo eta sinesgarri baten bidez. Artisautza esklusibotasunaren eta arrakastaren sinonimoa izan daitekeela erakusten duen adibide ezin hobea.

Amasarte Labea: patxadadun ogia, arimadun ogia
Gloria Moraren okindegia erromes-lekua da ogi ona eta artisau-opilak maite dituztenentzat. Bisitan, Gloriak azaldu zuen nola lan egiten duen zuzenean ekoizle txikiekin, lehengai guztiak jasangarriak, ekologikoak eta bidezkoak direla bermatzeko. Gainera, kalitatean eta benetakotasunean duen ikuspegia nabarmendu zuen, eta elementu horiek tokiko erreferente bihurtu dute Amasarte.

Arrakasta partekatua
Bizkaiko Merkataritza Misioak aukera eman zien bertaratutako saltokiei negozio bakarrak aurkitzeko, eta, horrez gain, ikasgai baliotsuak eman zituen ingurune lehiakor batean bezeroekin egokitzeko, berritzeko eta konektatzeko moduari buruz. Jardunaldia izan zen lankidetzak eta ideia-trukeak tokiko merkataritza indartu eta gauzak egiteko modu berriak susta ditzaketela erakusten duen adibide bat.
Retail Euskal Eskolak eskerrak eman nahi dizkiegu parte hartu duten saltoki eta anfitrioiei esperientzia hau arrakastatsua izateagatik. Lanean jarraitzen dugu Euskadin sektore hori inspiratuko duten eta balioa emango dioten aukerak eskaintzeko.
Hurrengo ekimenean ikusiko dugu elkar!