This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
- ekitaldia hau amaitu da.
Retailerako logotipo baten baldintzak
12 maiatza, 2022 @ 14:30 - 15:30
Webinar honen bidez, retailerako logotipo bat diseinatzean egin ohi diren errore ohikoenak azalduko ditugu. Logotipoen aplikazio zuzenak, jardunbide egokiak eta jarraitu beharreko arauak ezagutzen ditu, logotipoekin lan egitean ohiko erroreetan ez erortzeko.
Jardunaldian zehar hainbat logoren adibideak ikusiko dituzu. Adibideen artean, denboraren joanari eusten ez dioten zenbait logoren kasuak ezagutuko dituzu, zure markaren irudia eguneratzen lagun diezazukeen ideia-ekarpen bat.
Ezagutu logotipo batek bete behar dituen baldintzak eta nola egokitu zure negoziora. Kasu arrakastatsuetatik eta arrakastatsuak izan ez zirenetatik ikasten du. Egokitu zure negozioaren irudia unean uneko beharretara, zure retailaren irudia indartuz.
Programa
1.- Sarrera
Gure saltokiaren logotipoak nolakoa izan behar duen azalduko dugu, gure bezeroei egokituz saltzen lagun diezagun.
2.- Teknikoki, nolakoa izan behar du logoak?
Adibideen bidez, alderdi teknikoak ikusiko ditugu, hala nola irakurgarritasuna, proportzioa edo kalitate grafikoa.
3.- Kontuan hartzeko gai praktikoak
Logotipoaren zenbat bertsio izan behar ditugu? Nola murriztu ditzakegu kostuak marka aplikatzerakoan?
4.- Joerak
- Ikusizko identitate malgua.
- Marka grafikoa indartzeko ilustrazioa.
Hizlaria
Maika Prado García
Leming Diseño