Hiperespezializazioa eta espektatibak

27/10/2021

Kontsumitzailearen portaeraren kontzeptua definitzen denean, esaten dugu erosketa-erabakietan parte hartzen duten elementuen azterketa, azterketa eta jarraipena funtsezkoa dela bezeroak ulertzeko, aldiberean haien behar, nahi eta itxaropenekin bat eginez. Bestalde, erosketa-prozesua aurkeztean, esaten dugu kontsumitzaileak abiarazten duen bidaia dela, gutxi gorabeherako motibazio zehatzak bultzatuz, eta prozesuan aurrera egiten dela fase bakoitzean kontsumitzaileak dituen zalantzak eta beldurrak konpontzen direnean, eta motibazioari eusten zaionean.

Bada, bideo honetan kontsumitzaileen behar, nahi eta itxaropenen ezagutzan sakonduko dugu. Horrela, errazagoa izango da alderdi horiek nola identifikatu, gure negozioa haiekin nola lerrokatuko dugun eta nola erabiliko ditugun jakitea, salmenta-prozesuaren bidez kontsumitzailearen aurrerapena errazteko.