Bi mundu bereizi daudela pentsatzeak, bata fisikoa eta bestea digitala, ez du islatzen kontsumitzaileek markekin nola elkarreragiten duten eta nola egiten dituzten erosketak. “Online ez den” mundu batean bizi gara, non erosketa-esperientzia modu arinean mugitzen den bi inguruneen artean, eta non kanal horien integrazioa funtsezko faktore bihurtu den trafikoa erakartzeko eta bezeroak fidelizatzeko denda fisikoetan.
Gaur egun, tirabirarik gabeko erosketa-esperientzia bat bilatzen dugu, edonoiz eta edonon informatu, elkarreragin eta erosi ahal izateko. Produktuak kontsultatzen ditugu, prezioak alderatzen ditugu, aipamenak bilatzen ditugu, eta gero erosketa denda fisiko batean egitea erabaki dezakegu, edo alderantziz. Portaera horrek bi inguruneetan modu koordinatuan lan egitera behartzen ditu saltokiak, bezero modernoaren itxaropenak asetzeko.
Pertsona askorentzat, erosketa-bidaia ingurune digitalean hasten da. Informazioa bilatzea, produktuen aipamenak eta prezioen alderaketak denda bisitatu aurreko urratsak dira. Saltoki batek bere kanal guztietan marka-esperientzia koherentea eta konektatua ematea lortzen ez badu, prozesuan bezeroak galtzeko arriskua du.
Horrek esan nahi du denda batek presentzia digital erakargarria eta funtzionala eskaini behar duela, nabigatzen erraza den web orri batekin, erosteko aukera intuitiboekin eta eduki garrantzitsuarekin. Aldi berean, denda fisikoko esperientziak kalitate eta koherentzia bera islatu behar du. Online eskaintza bat aurkitzen duen pertsona batek arazorik gabe aprobetxatu ahal izango du denda fisikoan, eta denda bisitatzen duen eta stockean ez dagoen produktu bat interesatzen zaion pertsona batek online erosteko aukera izan beharko luke, etxera bidaltzeko edo ondoren jasotzeko aukerekin.
Modu koordinatuan lan egiteak, denda fisikora trafiko gehiago erakartzen laguntzeaz gain, bezeroaren leialtasuna ere hobetzen du; izan ere, bezeroak hainbat modutan elkarreragin dezake marka batekin, eta konektatuago eta baloratuago sentitzen da. Gainera, integrazio horri esker, kontsumitzaileek bi inguruneetan duten portaerari buruzko datu baliotsuak bil ditzakete saltokiek, eta horrek erraztu egiten du eskaintzak pertsonalizatzea eta marketin-kanpaina eraginkorragoak sortzea.
Azken finean, merkataritza modernoaren arrakasta banaketa-lerrorik gabeko mundu batera egokitzeko gaitasunaren araberakoa da, non lotura eta koherentzia baitira bezeroaren hazkunderako eta leialtasunerako benetako bidea.