Marketin erlazionala eta bezeroen leialtasuna

Egungo estatusa
Konektatu gabe
Prezioa
Doan

Marketin erlazionala eta bezeroen leialtasuna” moduluan zaude. Horrek, “Bezeroarentzako eta xede-publikoarentzako orientazioa“, “Kontsumitzailearen portaera“, “Bezeroaren esperientzia” eta “Bezeroarentzako arreta” moduluekin batera, ZERBITZUAK prestakuntza-ibilbidea osatzen du.

Garrantzitsua da gure produktuak edo zerbitzuak xede dituen merkatu-segmentuak osatzen dituzten kontsumitzaileen portaera ezagutzea, baita erosteko erabakiak hartzera bultzatzen dituzten arrazoiak ere.

Hala, enpresaren estrategia diseinatzeko, funtsezkoa izango da haren beharrak edo erosteko erabakiak hartuko dituzten faktoreak behar bezala ulertzea eta prozesu horri buruz izango dituen itxaropenak aurreikustea.

Izan ere, produktu edo zerbitzu bat saltzea erabakitzen duena ez da produktua edo prezioa bakarrik, pertsona bakoitzaren igurikimenetara egokitzen den erosketa-esperientzia bat gehitu behar da, baita horiek gainditzen dituena ere.

Nola egin modulua

Edukia: Ibilbide bakoitza modulu batek baino gehiagok osatzen dute, eta modulu horiek modu independentean egin daitezke. Edukia % 100 online, modu malguan jarrai daitekeena.

Iraupena: 2 ordu.

Ebaluazioa: modulu bakoitzaren amaieran, amaierako test bat aurkituko duzu, kontsultatutako edukiei buruzko galderekin. Ziurtagiria deskargatu ahal izateko, zuzen erantzun behar duzu galderen % 75ean, eta gehienez ere 3 aldiz saiatu behar duzu horretarako.