Eskolaren prestakuntza-programa sei kurtsotan egituratuta dago. Kurtso horiek Retaileko funtsezko arloak jorratzen dituzte: eraldaketa digitala, estrategia, salmenta-puntua, bezeroa, pertsonak eta kudeaketa. Ikaskuntza-ibilbide gidatuak dira, eta osorik edo partzialki ikas daitezke, moduluka.

Horrela, negozio baterako garrantzitsua den informazio guztia sartzen da kurtsoetan, gaien arabera antolatuta eta multzokatuta. Informazio hori etengabe eguneratzen da, Retail sektorean ematen diren joera berrien edo jardunbide egokien arabera.

Atal honetan, prestakuntza-pilula guztiak irauliko dira banaka, banaka kontsultatu ahal izateko. Edukian nabigatzeko, gaikako iragazkiak (eraldaketa digitala, estrategia, salmenta-puntua, bezeroak, pertsonak, kudeaketa) edo formatua (webinarra, bideo didaktikoa, infografia, etab.) erabili behar dira.

Gainera, atal honetan saltokientzat interesgarriak diren beste arlo batzuk ere sartzen dira, hala nola erreferentziako euskal saltokien arrakasta-kasuak, retailari buruzko bibliografia edo sektorerako informazio garrantzitsua duen Covid-19ri buruzko atal espezifiko bat.

Retail Euskal Eskolak aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen du saltokian bertan. Aholkulari adituek negozioa aztertuko dute beren funtsezko arloen bidez (eraldaketa digitala, estrategia, salmenta-puntua, bezeroak, pertsonak eta kudeaketa), ekintza-plan bat planteatuko dute eta, ondoren, negozioari lagunduko diote hobekuntza-prozesuan, aurreikusitako adierazleak lortzeko.

Urtero zerbitzu horren deialdiak egingo dira, eta plaza mugatuak izango ditu.

Nahi duzunean has zaitezke. Ikastaroak ez dira iraungitzen. Ikaskuntza-plataforma hau zure beharren arabera erabili beharreko tresna bat da, eta edukiak eskura dituzu, ahal duzunean edo nahi duzunean kontsulta ditzazun.

Ekitaldi batzuk, hala nola jardunaldiak edo webinarak, zuzenean emango dira, online modalitatean, eta nahi den unean geroratuta ikusteko aukera eskainiko da beti.

Modulu bakoitzak 2 ordu inguruko iraupena du. Heziketa-itemak moduluz osatuta daude, eta pertsona bakoitzak nahi dituen moduluak egin ditzake, nahi duen ordenan, prestakuntza guztiz malgua baita.

Retail Euskal Eskola online prestakuntzan erreferentzia izateko asmoz sortu da, Euskadiko txikizkako saltoki guztiek beren prestakuntza-eskaintza eskuratzeko aukera izan dezaten. Era berean, merkataritzan lan egiten duten pertsonek edozein une eta tokitan prestakuntza jasotzeko aukera izan dezaten, eskura dituzten aukeren arabera.

Hala ere, batzuetan aurrez aurreko saioak egin daitezke, komunitatea sortzeko, iritziak trukatzeko edo beste saltoki batzuekin egiten jakiteko hain garrantzitsuak direnak.

Eskolako edukiak multimedia dira (bideo didaktikoak, adituekin egindako hausnarketak, webinar-ak, infografiak, etab.), eta prestakuntza-pilula formatuan.

Pilulak pieza laburrak dira, ezagutza espezifiko bat transmititzeko bideratuta daudenak. Helburua da funtsezko kontzeptuak modu arin eta bisualean azaltzea, erraz uler daitezen eta ikaskuntza errazagoa izan dadin merkataritzaren sektorean lan egiten duen edozein pertsona-profiletarako.

Bai, jakina, zure lanpostua (zuzendaritza, arduraduna, mendekoa) eta esperientzia edozein izanda ere, zure profilarekin bat datozen edukiak aurkituko dituzu.

Txikizkako merkataritzako edo zerbitzu pertsonaletako enpresa izatea, eta EAEko edozein udalerritan kalean dagoen lokal batean egotea.

Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak diruz lagundutako proiektua da, eta, beraz, ez du kosturik EAEko saltokientzat (titularrentzat zein langileentzat).

Erregistratzeko modurik errazena “sartu” sakatzea da, hasierako orriaren goiko eskuinaldean. Ondoren, plataformaren edukiak ikusi ahal izateko, saioa hasi beharko duzu, erregistratu zaren posta elektronikoarekin eta pasahitzarekin.

Erregistratutako erabiltzaileek parte hartzen duten jardueren eta prestakuntzan izandako aurrerapenaren jarraipena egin ahal izango dute ‘Nire jarduera’ atalean.

Ikastaroa amaitutakoan, erabiltzaileek prestakuntza hori egiaztatzen duen ziurtagiri bat deskargatzeko aukera izango dute. “Nire jarduera” ataletik sar zaitezke ziurtagiri horretan, eta “ziurtagiria” sakatu.

Bi saiakera dituzu, eta zuzen erantzun behar diezu galderen % 75i. 30 minutu dituzu saio bakoitzerako. Gaindituz gero, ziurtagiria deskargatu dezakezu “nire jarduera” atalean.