Joan den urriaren 22an, misio komertzial berri bat gauzatu genuen Gipuzkoan, eta bertan Donostiako hainbat saltoki bisitatzeko eta gertutik ezagutzeko aukera izan dugu. Egunean zehar, parte hartu zutenek tokiko negozioen balio-proposamenak aztertu zituzten, ideien eta esperientzien truke aberasgarria ahalbidetuz.
Bisitatutako lehen merkataritza Tamayo Paper-Denda izan zen, hirian hainbeste urtetan zehar egin duen lan onagatik oso ezaguna. Ainara Tamayoren eskutik saltokiaren atal bakoitza ezagutzeko aukera izan genuen, eta enpresak 2007tik aurrera garatu duen eta hainbeste bezero erakarri dituen fidelizazio-sistemari buruz sakon ikasteko aukera.
Ondoren, San Martzial kaleko 4. zenbakira joan ginen, eta han Inma_Lo enpresako gerente Inma López ezagutu genuen. Instagram bere aliaturik onena egiten jakin duen zapata-denda bat da. 110K jarraitzaile baino gehiagori esker, enpresak diru iturri nagusia online kanala izatea lortu du, eta, gainera, mundu osoan zehar konektatutako komunitate fidela lortu du.
Jarraian, Bedford Streeteko María Romero bisitatuko dugu, negozio-eredu oso berritzaile eta jasangarria duen enpresa. Mariak espazio berean elkarrekin bizi diren hiru negozio ildoak erakutsi zizkigun: vintage arropa, amerikarren kustomizazioa eta bere marka propioa: Bedford St. Nitxo horri buruz ikasi eta markaren potentziala egiaztatu ahal izan genuen.
Donostiako Alde Zaharrean, lehenik eta behin, Angelines Catalá ezagutu genuen, Garrarteko gerentea. Bere lokalean sartu bezain laster mundu magiko batera eramaten zaituzte. Gozokien kalitatea eta salmenta-puntuaren dekorazioa kontuan hartuta, oso erraza da negozioan erostea. Eskulangintzak, bezeroenganako arreta hain zainduak eta sortutako giroak nahitaezko bisitaldi bihurtzen dute Garrarte.
Azkenik, Nerea Ortega de Room278 ezagutzeko aukera izan genuen. Nereak diseinatu eta ekoizten du bere negozioan saltzen den ia material guztia, tradizioa eta garaikidetasuna uztartuz. Nereak oso argi dauka nor duen bezero nagusi eta badaki bere beharrak nola ase.
Misio komertzial horri esker, Donostiako saltoki nabarmen horien balio-proposamenak ezagutzeaz gain, merkataritzaren alde eta merkataritzarako lan egiten dutenen arteko loturak sendotu eta gure sektorearentzat etorkizun oparoagoa sustatu ahal izan genuen. Aukera berrien hasiera markatzen duen jardunaldi arrakastatsua!
