This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
- ekitaldia hau amaitu da.
Webinar – Behin batean… nire denda, zer historio kontatzen du zure negozioak?
20 apirila, 2023 @ 14:30 - 15:30
Programa
Zer istorio kontatzen du zure dendak?
Nola idatzi zeure istorioa? Story-brand
Bezeroaren gaitasunaren eta beharren azterketa
Produktu baten balio erantsia
Bihurtu zure merkataritza leku berezi
Produktuak saltzetik esperientzia paregabeak transmititzera
Komunikazioa salmenta-puntuan
Komunikazioa sare sozialetan
Sareko salmenta planifikatzen
Deskribapena
Zerk egiten du desberdina kafe bat hartzea Starbucksen edo nire auzoko kafetegian? Nola hirukoiztu dezake produktu batek bere prezioa, non kontsumitzen duzun kontuan hartuta? Erantzuna erraza da, negozioak salmenta bakoitzean eskaintzen duen balio erantsia.
Bakarrik produktua eskaintzearen aldeko apustua egiten duten negozioek oso aukera gutxi dituzte etorkizun hurbilean arrakasta izateko. Bezeroek behar dituzten produktu ia guztiak besaulkitik mugitu gabe klik eginda dituzten gizarte batean, nahitaezkoa da balio-plus bat eta esperientzia desberdin bat eskaintzea erosketa gure establezimenduan egin dadin. Eta hori lortzeko modu on bat istorio on bat kontatzea da, eta hark gure negozioaren estrategia osoa biltzea.
Webinarrean istorio zirraragarriez hitz egingo dugu, nola deskubritu gurea, eta, batez ere, nola transmititu, gure faktore gehigarri bat izan dadin eta bezeroaren lehen erosketa aukera izateko . Usainetik, irudi grafikotik, komunikazio-bideetatik, denak transmititu behar du gure esentzia, bezeroari begira berezi bihurtzeko.