Meta Ads marketin digitaleko publizitate-tresna indartsu eta moldakorrenetako bat da. Haren onura nagusietako bat da audientzia desberdinak sortzeko gaitasuna, zure kanpainak zehatz zuzentzeko. Horri esker, zure iragarkiak une egokian iristen dira pertsona zuzenengana. Hemen azalduko dizkizugu Meta Ads-en konfigura ditzakezun hiru entzunaldi motak: Entzunaldi pertsonalizatuak, Antzeko entzunaldiak eta Gordetako entzunaldiak.
Entzunaldi pertsonalizatuak
Entzule pertsonalizatuek aukera ematen dizute zure markarekin jada elkarreraginean aritu diren pertsonekin konektatzeko, dela Facebooken, Instagramen, zure webgunean edo zure aplikazioan. Entzunaldi honekin, birmarketina egin dezakezu. Horretarako, zure iragarkiak erakutsi ahal dizkiezu orrialde espezifiko bat bisitatu dutenei, erosketa osatu gabe organ produktuak gehitu dituztenei edo zure argitalpenekin elkarreragin dutenei. Audientzia mota hori ezin hobea da interesa agertu zuten erabiltzaileak “berotzeko”, bihurketa sustatuz. Hura sortzeko, hainbat datu-iturri erabil ditzakezu, hala nola zure webguneko jarduera, sare sozialetan duzun edukiarekin elkarreragin duten pertsonen zerrenda.
Antzeko entzunaldiak
Antzeko entzunaldiei esker, zure egungo bezeroen antzekoak diren pertsonengana edo zure markan interesa agertu duten erabiltzaileengana irits zaitezke. Meta Ads-ek zure entzuleen ezaugarriak aztertzen ditu (adina, interesak, kokapena, etab.), eta antzeko profilak dituzten erabiltzaileen zerrenda bat sortzen du. Hori bereziki erabilgarria da zure irismena zabaltzeko eta bezero bihurtzeko probabilitate handiagoa duten erabiltzaile berriak erakartzeko. Antzekotasun-maila doitu dezakezu ( % 1etik % 10era), zure entzuleak zein diren kontuan hartuta, zure kanpainen emaitzak optimizatzeko.
Gordetako entzunaldiak
Gordetako audientziak zerotik sortzen dituzunak dira, parametro demografiko, interes eta portaera desberdinak konfiguratuz. Aukera honekin, zure xede-publikoa definitzen duten aldagaiak hauta ditzakezu, hala nola adina, generoa, kokapen geografikoa, hizkuntza eta interes espezifikoak. Audientzia hori ezin hobea da hasieratik zehazteko norengana iritsi nahi duzun. Gainera, konfigurazio hori gordetzeko aukera ematen dizu, etorkizuneko kanpainetan erabiltzeko, parametro guztiak berriz definitu behar izan gabe
Ondorioa
Funtsezkoa da audientzia-mota zuzena aukeratzea zure kanpainek Meta Ads-en duten eragina maximizatzeko. Audientzia mota horietako bakoitzak bere helburu espezifikoa du, eta marketin-estrategiaren hainbat etapatan erabil daiteke.