Markaren posizionamendua

Egungo estatusa
Konektatu gabe
Prezioa
Doan

Marka-posizionamendua” moduluan zaude. “Plangintza“, “Retail marketina“, “Merkataritza-hedapena” eta “berrikuntza negozio-ereduan” moduluekin batera, ESTRATEGIA prestakuntza-ibilbidea osatzen dute.

Enpresek gure estrategia definitu/birdefinitu/berrikusi behar dugu, epe ertain eta luzera lehiakorrak izateko. Funtsezkoa da, estrategiaren hausnarketa eta jarraipen ona egiteko, erabakiak hartzeko informazio egokia izateko eta gure negozioaren egoera ondo aztertzeko. Markaren posizionamenduari, merkataritzaren nortasunari eta marka indartzeko kontuan hartu beharreko alderdiei buruzko gaiak jorratu behar ditugu. Marketin-plan bat egin behar dugu balio diferentzialeko proposamen bat sortzeko eta bezeroen beharrak gure lehiakideak baino hobeto asetzeko modu eraginkor bat proposatzeko. Egungo bezeroei eta bezero potentzialei zuzendutako merkataritza-hedapen posible bat planteatu behar dugu. Eta gure saltokiaren negozio-eredua definitu behar dugu.

Nola egin modulua

Edukia: Ibilbide bakoitza modulu batek baino gehiagok osatzen dute, eta modulu horiek modu independentean egin daitezke. Edukia % 100 online, modu malguan jarrai daitekeena.

Gutxi gorabeherako iraupena: 10-15 ordu.

Ebaluazioa: Modulu bakoitzaren amaieran, amaierako test bat aurkituko duzu, kontsultatutako edukiei buruzko galderekin. Ziurtagiria deskargatu ahal izateko, zuzen erantzun behar duzu galderen % 75ean, eta gehienez ere 3 aldiz saiatu behar duzu horretarako.