Facebook 2004an sortu zuen Mark Zuckerbergek, eta urte gutxiren buruan munduko plataforma sozial handienetako bat bihurtu zen, baina 2007ko azarora arte ez zen ezarri iragarkiak egiteko aukera, eta horrek plataforma eraldatu zuen, gaur egun enpresetarako eta marketarako funtsezko tresna bihurtu arte gure negozioa eremu digitalean sustatzeko orduan.
Lehenengo berrikuntzetako bat “Facebook Social Ads” izan zen. Erabiltzaileei iragarkiak erakusteaz gain, haiekin elkarreragiteko aukera ere ematen zien. Iragartzen zirenek iragarki erakargarriak sor zitzaketen, erabiltzailearen parte-hartzea sustatzeko, hala nola “atsegin dut”, iruzkinak eta partekatuak. Horrek, iragarkiaren ikusgarritasuna areagotzen laguntzeaz gain, parte hartzeko metrika baliotsuak eskaintzen zizkien enpresei.
Gaur egun, hilean mila milioi erabiltzaile aktibo baino gehiagorekin, Meta Ads lineako publizitatea irauli duen tresna integral bihurtu da. Jarraian, Meta Ads-en inbertitzeko 5 arrazoi ematen dizkizut.
- Irismen masiboa: Plataforma globala da, milaka milioi erabiltzaile aktibo dituena; zure iragarkiek edozein pertsonarengana iristeko ahalmena dute.
- Segmentazio aurreratua: Meta Ads-ek aukera ematen dizu zure kanpaina irizpide demografiko, interes eta portaera zehatzekin konfiguratzeko, zure iragarkiak publiko egokira iritsiko direla ziurtatuz. Beste irizpide bat kokapen geografikoa da, eta, horren ondorioz, enpresen iragarkiak egin ditzakete denbora guztian, txikizkako merkataritzatik edo tokiko merkataritzatik hasi eta multinazional handietaraino.
- Meta Ads-en sormenak ez du mugarik: irudi estatikoetatik hasi eta bideo interaktiboetaraino eta iragarkiak Stories edo Reels-en. Hainbat formaturekin esperimenta dezakezu, erabiltzaileen arreta erakartzeko, bezero bihurtu arte.
- Analisi zehatza eta neurgarria: Neurtzen ez dena ezin da hobetu. Plataformak metrika sakonak eskaintzen ditu, zure iragarkien errendimendua neurtu eta zure estrategiak denbora errealean doitu ahal izateko. Erabiltzaile batek zure iragarkietan egiten dituen ekintza guztiak “trackeatu” egin daitezke, eta hori da gure kanpainen arrakasta ziurtatzeko oinarria.
- Instagram/Facebook integrazioak denbora aurreztuko dizu: Meta ekosistemaren parte denez, zure kanpainak Facebookekin sinkronizatu ditzakezu, zure irismena eta eraginkortasuna are gehiago handituz, denbora aurreztuz.
Ez galdu zure ikusgarritasuna handitzeko eta balizko bezeroekin konektatzeko aukera Meta Ads-en bidez. Marketinaren oraina da!